بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۰۶ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۰
این شرکت در گزارش عملکرد 9 ماهه خود سودی 303 ریالی را به ازای هر سهم اعلام کرد که در مقایسه با 70 ریال سود اعلامی در مدت مشابه سال قبل خود تعدیلی 333 درصدی را روانه سامانه کدال کرده بود.
کد خبر : ۱۸۹۷۷۹

به گزارش واحد تحقیق و مطالعات بورس نیوز، ظاهرا پس از وقفه ای کوتاه مدت و کاهش نرخ های فروش فولاد آلیاژی در دی ماه و بهمن ماه، شاهد افزایش نرخ این محصول در فروش اسفند ماه شرکت فولاد آلیاژی ایران هستیم.

شرکت فولاد آلیاژی ایران در اسفند ماه موفق به فروش بیش از 28 هزار و 361 تنی محصولات آلیاژی گردید که در مقایسه با مقادیر فروش ماه گذشته، بیش از 15 درصد کاهش را از لحاظ مقدار نشان می‌دهد. همچنین، نرخ فروش هر تن از این محصول با بیش از 8 درصد افزایش نرخ نسبت به بهمن ماه، مجددا به سطح 58.04 میلیون ریال به ازای هر تن رسید که نشان‌دهنده احتمال افزایش مجدد این محصول در ماه‌های آتی دارد.

ادامه روند امیدوارکننده فولاژ در عملکرد اسفند ماه

جمع درآمدهای تجمیعی عملیاتی شرکت از ابتدای سال تا انتهای سال 1397 به بیش از 18 هزار و 313 میلیارد ریال رسیده است که در مقایسه با فروش 10.227 میلیون ریالی این شرکت در سال مالی 1396، رشد چشمگیر بیش از 80 درصدی را به ثبت رسانیده است.

لازم به ذکر است، این شرکت در گزارش عملکرد 9 ماهه خود سودی 303 ریالی را به ازای هر سهم اعلام کرد که در مقایسه با 70 ریال سود اعلامی در مدت مشابه سال قبل خود تعدیلی 333 درصدی را روانه سامانه کدال کرده بود.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر