بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۱۳ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۹
عضو هیات رئیسه کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس گفت: اساسی‌ترین کاری که باید در تغییر ساختار اقتصادی صورت گیرد شفاف‌سازی است. همه مردم باید بدانند در یک سال چه اندازه منابع داریم و کجا هزینه می‌شود.
کد خبر : ۱۸۹۹۴۵

به گزارش بورس نیوز، محمد کاظمی اظهار کرد: اساسی‌ترین کاری که باید در تغییر ساختار اقتصادی صورت گیرد شفاف‌سازی است. همه مردم باید بدانند در یک سال چه اندازه منابع داریم و کجا هزینه می‌شود.

عضو هیات رئیسه کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس ادامه داد: شفاف ‌سازی منابع و مصارف کار راحتی است که می‌توان با اصلاح ساختار انجام دهیم.

نماینده مردم ملایر در مجلس دهم با تاکید براینکه گام نخست اصلاح ساختار، شفاف‌‌سازی است، ادامه داد: یکی از مشکلات کنونی کشور وجود نهادهای موازی در تمام امور است. به طور مثال در کارهای فرهنگی متصدی‌های مختلفی وجود دارد و موازی‌کاری باعث شده که هیچ نهادی مسئولیت نهایی را بر عهده نگیرد و پاسخگو نباشد.

وی افزود: در حال حاضر بودجه را حلوا حلوا می‌کنند و در واقع اعتبار کل کشور در بودجه‌ریزی فعلی ریز و خرد می‌شود که باعث شده وزارتخانه‌ها برای انجام امورات و وظایفشان با کمبود اعتبار مواجه شوند.

کاظمی تاکید کرد: انتظار می‌رود که کمیسیون برنامه و بودجه با همفکری نهادهای اقتصادی کشور راه حلی را در اصلاح ساختار بودجه پیدا کنند که بودجه ریزی در کشور شفاف و قابل نظارت شود.


اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس مطرح کرد:

تدوین شاکله بودجه بدون وابستگی به نفت

عضو هیات مدیره انجمن فولاد در گفت‌وگو با بورس‌نیوز تاکید کرد:

تحریم‌ها دیگ فولادسازان را سرد نمی‌کند

عضو کمیسیون صنایع و معادن مطرح کرد:

برندسازی، بزرگترین معضل در صنعت پوشاک

ارسال نظر