بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
پنجشنبه ۱۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۵
عضو کمیسیون کشاورزی ، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس مطرح کرد:

توسعه و پیشرفت کشت گلخانه ای در کشور

عضو کمیسیون کشاورزی ، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس درخصوص لزوم توجه به کشت گلخانه‌ای با توجه به شرایط فعلی کشور، گفت: خوشبختانه در 8 ساله اخیر در زمینه کشت گلخانه‌ای در سطح کشور شاهد توسعه و پیشرفت هستیم.
کد خبر : ۱۸۹۹۶۲

به گزارش بورس نیوز، علی ابراهیمی درخصوص لزوم توجه به کشت گلخانه‌ای با توجه به شرایط فعلی کشور، اظهار کرد: خوشبختانه در 8 ساله اخیر در زمینه کشت گلخانه‌ای در سطح کشور شاهد توسعه و پیشرفت هستیم.

نماینده مردم شازند در خانه ملت بیان کرد: کشور پهناور ما در میان اقلیم‌هایی قرار دارد که با محدودیت منابع آبی روبه‌رو است و کشت گلخانه‌ای یکی از روش‌های افزایش بهره‌وری محصوب می‌شود. این نوع کشت با توجه به چهار فصل بودن کشور ما این امکان را فراهم کرده تا در تمامی فصول سال بتوانیم از میوه و محصولات کشاورزی تازه استفاده کنیم.

این نماینده مردم در مجلس دهم ادامه داد: کشت‌ گلخانه علاوه بر تامین نیاز داخلی به محصولات کشاورزی، می‌تواند زمینه صادرات را نیز فراهم کند. بنابراین باید به این موضوع نیز توجه کنیم که امکان دارد در زمینه کشت گلخانه‌ای نیز همانند بسیاری از فعالیت‌های دیگر که به یکباره گسترش می‌یابد با گذشت زمان در مدیریت آن ناتوان بمانیم.

عضو کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی در پایان با تاکید بر اینکه کشت گلخانه‌ای در مناطق مرزی از نظر ارزآوری بسیار کمک کننده بوده است، خاطرنشان کرد: این امکان در کشور وجود دارد که محصولات کشاورزی مورد نیاز را به صورت مستقیم و گلخانه‌ای کشت کنیم.


اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
ارسال نظر