بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۱۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۰
ساعت پنج و نیم عصر امروز نیم‌نگاهی دارد از نمایشگاهی بزرگ با غایبانی بزرگ تا روسایی که به فکر سهامدار افتاده‌اند.
کد خبر : ۱۹۰۰۸۰
شکم‌سیران پا پس کشیدند/ باقیات و صالحاتی از سوی سهامدار/ رقص عربی خودرویی‌ها روبه‌روی «سمیه»
به گزارش بورس‌نیوز، سودای ره‌ صد ساله را یک شبه رفتن شاید در بین سهامداران مرسوم بود اما در بین کارگزاران، سرمایه‌گذاری‌ها و ... کمی بعید اما می‌شود که این سودا بر تن مشاوران جوان نیز بنشیند.
یک شرکت مشاور سرمایه‌گذاری جوان و جویای نام عزم خود را جزم کرده تا در روزهای بی‌پولی و چه‌کنم چه‌کنم دولتی‌ها برای اقتصاد امسال، روزهای طلایی را برای خود ثبت کند. 
این شرکت مشاور سرمایه‌گذاری که با پشتوانه شرکت گریفین انگلستان از هم‌اکنون می‌خواهد گام‌های بلندی را در بازار سرمایه بردارد و این روزها به دنبال رکن صندوق‌های سرمایه‌گذاری غیرفعال  یا دچار ضعف است.
خبرها حاکی است این مجموعه در نخستین اقدام خود تصمیم گرفته تا رکن صندوق‌های متعلق به کارگزاری خبرگان را تصاحب کند اما تمدید مهلت ۹ماهه فعالیت این صندوق‌ها ،مدیران خبرگان را با شکم سیری مواجه کرد تا جایی که خریدار هم پا پس کشیده است.

خبری از دوازدهمین دورهمی مالیچی‌ها
از نمایشگاه بورس خبر می‌رسد امسال این نمایشگاه با غایبان بزرگی همچون‌ سرمایه‌گذاری غدیر، خواهران فولادی اصفهان، سنگ‌آهنی‌ها و همچنین حضور تنها سه شرکت تامین سرمایه مواجه است. 
سال گذشته نیز غیبت تامین سرمایه امین و کارگزاری مفید در این نمایشگاه محسوس بوده و تا این لحظه خبری از حضور تامین سرمایه آرمان در نمایشگاه بورس نیست هر چند که انتظار می‌رود این مجموعه با برند شرکت تجاری تازه تاسیس خود در این رویداد حضور یابد .

متولی که مِن مِن می‌کند
متولی شدن سازمان بورس برای نظارت بر بازخرید سهام بانک‌های نظامی نیز جای تقدیر دارد و سوال؛ ابتدا اینکه سهام مردم به فروش می‌رسد و ابهامات فراوانی وجود دارد و سکوتی که تقریبا عادت شده است.
اما برخی مسئولین بانک‌های نظامی که زیر چتر ادغام رفته‌اند برای باقیات و صالحات خود گفته‌اند که لزومی ندارد در مرحله نخست سهامداران بفروشند.

خودرویی‌ها دود گرانی دادند
امروز شنیده شد که قطعه‌سازان و خودرویی‌ها تصمیمی به زبان فارسی سخت گرفته‌اند که نظیر چنین جلساتی را تنها می‌توان در نشست سران عرب حاشیه جنوبی خلیج فارس دید؛ گویا آنها منتظر دیدار فروردین ماه خود با وزیر صمت هستند تا بار دیگر با کاسه چه‌کنم‌چه‌کنم به استقبال گرانی بروند و اینبار هدف آنها ثبت قیمت پراید در گینس است.
اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
ارسال نظر