بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۱۹ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۰
کارشناس بازار سرمایه گفت: ورود نقدینگی به این بازار همچنان ادامه خواهد داشت به همین دلیل می توان گفت در روزهای آینده نیز شاخص بورس روند رو به رشد را در پیش خواهد گرفت که به همین دلیل شاید در مقطع زمانی کوتاه درگیر اصلاحات مقطعی نیز شود.
کد خبر : ۱۹۰۱۱۸

مهدی افضلیان کارشناس بازار سرمایه در گفت و گو با خبرنگار بورس نیوز با بیان اینکه در ساعات ابتدایی معاملات امروز فعالان بازارسرمایه شاهد قرمزپوشی شاخص بودند، گفت: اما در آخرین ساعات معاملات این شاخص روند رو به رشد را در پیش گرفت.

وی با اشاره به اینکه از اواخر اسفندماه سال گذشته شاخص بازار سرمایه روند رو به رشد را در پیش گرفت، افزود: پس از این رشد انتظار می رفت که شاخص روند اصلاحی را در پیش گیرد.

افضلیان ادامه داد: از روز گذشته انتشار خبری در خصوص تهدید به قرار گرفتن سپاه پاسداران در لیست گروه تروریستی موجبات افت شاخص بازار را فراهم کرد که به تبع آن فروش در بازار افزایش یافت و شاخص کل بیش از 1000 واحد منفی شد اما پس از گذشت چند ساعت ورود دیگر سرمایه‌گذاران به بازار شرایط را برای سبزپوشی شاخص فراهم کرد.

کارشناس بازار سرمایه با اشاره به ورود نقدینگی زیاد به بازار سرمایه گفت: ورود نقدینگی به این بازار همچنان ادامه خواهد داشت به همین دلیل می توان گفت در روزهای آینده نیز شاخص بورس روند رو به رشد را در پیش خواهد گرفت که به همین دلیل شاید در مقطع زمانی کوتاه درگیر اصلاحات مقطعی نیز شود.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر