بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۲۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۱
مدیرعامل ایساکو مطرح کرد:

امدادرسانی ایران خودرو به سیل زدگان

مدیرعامل ایساکو گفت: با توجه به ادامه سيلاب‌ها وبحران در استان‌های خوزستان و لرستان، تا بازگشت به شرایط عادي، ارائه این خدمات ادامه خواهد داشت.
کد خبر : ۱۹۰۱۳۰

به گزارش بورس نیوز، سیدرضا حسینی اظهار کرد: با توجه به ادامه سيلاب‌ها وبحران در استان‌های خوزستان و لرستان، تا بازگشت به شرایط عادي، ارائه این خدمات ادامه خواهد داشت.

وي گفت: حوزه خدمات پس از فروش ایران‌خودرو با توجه به وقوع سیل در برخی استان‌های کشور و با دستورو تاکید مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌خودرو از ساعات اولیه و با تمام توان در منطقه حاضر شدند و ضمن عمل به وظیفه خود در مواقع بحرانی، در کمترین زمان ممکن در خصوص خدمت‌رسانی در محل یا انتقال خودروها به تعمیرگاه‌های مجاز اقدام کردند.

مديرعامل ايساكو با اشاره به دستاوردهای جشنواره خدمات نوروزي بیان کرد: درجشنواره خدمات نوروزی سال 98، که از 26 اسفند تا 17 فروردین‌ماه، اجرا شد در مجموع بیش از 154 هزار خدمت در سامانه خدماتی این شرکت ثبت شد، که از این تعداد83 هزارمورد مراجعه به نمایندگی و 71 هزار درخواست به صورت امدادی بوده است.

وی افزود: با توجه به استفاده از خودروهای امدادپلاس در ناوگان امدادی و ایجاد امکان تعمیرات پیشرفته در محل، از میان درخواست‌های امداد، بیش از 75 درصد موارد در محل رفع ایراد و حدود 25 درصد به تعمیرگاه‌ها حمل شدند.

حسيني، با بیان اینکه مراجعه به نمایندگی‌ها و تعمیرگاه‌ها در ایام نوروز نسبت به سال گذشته کاهش یافته است، گفت: افزایش حضور مشتریان در نمایندگی‌های مجاز به منظور دریافت خدمات استاندارد پیش از آغاز سفر، مراجعه به تعمیرگاه‌ها در تعطیلات امسال نسبت به سال گذشته کاهش داشته و در مجموع تعداد خدمات گارانتي و وارانتي به 83 هزار دستگاه خودرو در ايام تعطیلات رسيده است.

مديرعامل ايساكو تاكيد كرد: مدت زمان تعمیرات خودرو در تعمیرگاه‌ها، به 1.7 روز کاهش یافته و رکورد جدیدی در این زمینه ثبت شده، که از مهم‌ترین علل آن تامین سبد قطعات مورد نیاز طرح جشنواره امداد نوروزي ازچندماه قبل از آغاز و سراسری شدن سیستم جامع کسب و کار نمایندگی‌ها، بوده است.

وی از کاهش 3.9 درصدی زمان انتظار برای دریافت خدمات امدادی، نسبت به مدت مشابه یاد کرد و گفت: به دلیل بهینه‌سازی استانداردهای به کار گرفته شده در بحث استقرار اکیپ‌ها، این زمان در 17 فروردین‌ماه به 23.8 دقیقه رسیده است.

حسینی با اشاره به اجرای مسئولیت‌های اجتماعی حوزه خدمات پس از فروش ایران‌خودرو گفت: در این ایام بیش از چهارهزار مورد خدمت امدادی به محصولات غیر ایران‌خودرویی ارائه شد که این میزان، نسبت به سال گذشته 51 درصد افزایش داشته است.

مدیرعامل ایساکو همچنین به مجموعه سفرهای تیم مدیریتی ایساکو که در ایام نوروز از 23 شهر کشور و 34 نمایندگی در این شهرها صورت گرفت، اشاره کرد و گفت: این سفرها به شهرهای چابهار، تهران، کرج، قزوین، ابهر، زنجان، گرگان، گنبد، شیراز، اهواز، شوش، شوشتر، اندیمشک، دزفول، کرمان، رفسنجان، مهریز، یزد و برخی شهرستان‌های استان گیلان و لرستان و ...، به منظور پایش و تسهیل در ارائه خدمات به مشتریان و نظارت بر نحوه عملکرد اکیپ‌های امدادی در جاده‌ها صورت گرفت.


اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
گروه صنعتی ایران خودرو موفق شد؛

اختصاص پنج ستاره کیفی به خودروهای تولید داخل

به منظور تنظیم بازار آزاد انجام می شود؛

اختصاص 20 درصد از تولید روزانه ایران خودرو به فروش فوری

به منظور تنظیم بازار انجام می شود؛

ازسرگیری فروش فوری محصولات ایران خودرو

در همایش بزرگ قطعه‌سازان اتفاق افتاد؛

صنعت خودروسازی محرک سایر صنایع

ارسال نظر