بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۲۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۷
نایب رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس گفت: اعضای کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس از امروز تا یکشنبه 25 فروردین ماه از مناطق سیل‌زده بازدید می‌کنند.
کد خبر : ۱۹۰۱۶۳

بازدید اعضای کمیسیون کشاورزی مجلس از مناطق سیل زده

به گزارش بورس نیوز، جلال محمودزاده درباره نشست کمیسیون با حضور وزرا به منظور بررسی خسارات ناشی از سیل به حوزه کشاورزی، اظهار کرد: پس از بازدید میدانی نمایندگان عضو کمیسیون کشاورزی مجلس از استان‌ها و شهرهای سیل‌زده جلسه‌ای با حضور تعدادی از وزرا برگزار می‌شود.

نماینده مردم مهاباد در خانه ملت بیان کرد: اعضای کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس از امروز تا یکشنبه 25 فروردین ماه از مناطق سیل‌زده بازدید می‌کنند.

وی تصریح کرد: گزارش نهایی و میدانی نمایندگان پس از بازدید میدانی از شهرهای سیل‌زده با حضور وزرای جهاد کشاورزی و نیرو و رئیس سازمان برنامه و بودجه بررسی می‌شود.

این نماینده مردم در مجلس دهم ادامه داد: نمایندگان عضو کمیسیون کشاورزی از شهرهای سیل‌زده استان‌های مازندران، گلستان، خوزستان و لرستان بازدید می‌کنند. سیل‌های اخیر طی هفته‌های گذشته در برخی از استان‌ها خسارات بسیار زیادی را برجای گذاشته است.

نایب رئیس کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی در پایان، خاطرنشان کرد: خسارت ناشی از سیل به بخش کشاورزی بر اساس گفته وزیر جهادکشاورزی و برآوردهای انجام شده بیش از 7 هزار و 600میلیارد تومان بوده است.


اشتراک گذاری :
ارسال نظر