بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۲۴ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۴
عضو کمیسیون برنامه بودجه ومحاسبات مجلس مطرح کرد:

کشاورزی بدون بیمه، عاملی برای خالی شدن روستاها از سکنه

عضو کمیسیون برنامه بودجه ومحاسبات مجلس گفت: عدم پوشش بیمه کشاورزی عاملی برای خالی شدن روستاها از سکنه است؛ زیرا زمانی که کشاورزان می‌بینند که در جریان تولید حامی ندارند، مشخص است که انگیزه‌ای برای ماندگاری در حوزه تولید، محصولات زراعی و باغی ندارند.
کد خبر : ۱۹۰۲۵۶

کشاورزی بدون بیمه، عاملی برای خالی شدن روستاها از سکنه

به گزارش بورس نیوز، غلامعلی جعفرزاده ایمن‌آبادی درباره وضعیت بیمه کشاورزی در حمایت از کشاورزان در حوادث غیرمترقبه، اظهار کرد: بیمه کشاورزی در شرایطی به داد کشاورزان نمی‌رسد که کشاورزان از نظر اقتصادی وضعیت مطلوبی ندارند.

نماینده مردم رشت در خانه ملت ادامه داد: عدم پوشش بیمه کشاورزی عاملی برای خالی شدن روستاها از سکنه است؛ زیرا زمانی که کشاورزان می‌بینند که در جریان تولید حامی ندارند، مشخص است که انگیزه‌ای برای ماندگاری در حوزه تولید، محصولات زراعی و باغی ندارند.

وی افزود: وزارت جهاد کشاورزی هرچه سریعتر در خصوص پرداخت سنوات سال گذشته بیمه کشاورزی که مسئولیت آن به عهده بیمه کشاورزی است، اقدامات لازم را در دستور کار قراردهد.

عضو کمیسیون برنامه بودجه و محاسبات مجلس بیان کرد: صنف کشاورزی صنفی بدون تریبون است. بیمه کشاورزی در حالت نیمه‌کما قرار دارد و این مسئله کشاورزان را برای بازگشت به چرخه تولید با مشکل روبرو می‌کند.


اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
ارسال نظر