بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۲۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۵
در استان ایلام انجام شد؛

آبگرفتگی 25شهرک صنعتی در ایلام

وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: براساس برآورد اولیه ۲۵ شهرک صنعتی در مناطق سیل‌زده به غیر از خوزستان دچار ابگرفتگی شده‌اند. ۹ هزار واحد صنفی و ۳۰۰ واحد صنعتی نیز خسارت و آسیب‌ دیده‌‌اند.
کد خبر : ۱۹۰۲۹۳

آبگرفتگی 25شهرک صنعتی در ایلام

به گزارش بورس نیوز، رضا رحمانی اظهار کرد: براساس برآورد اولیه ۲۵ شهرک صنعتی در مناطق سیل‌زده به غیر از خوزستان دچار ابگرفتگی شده‌اند. ۹ هزار واحد صنفی و ۳۰۰ واحد صنعتی نیز خسارت و آسیب‌ دیده‌‌اند.

وی ادامه داد: در جلسات دولت مساعدت لازم درخصوص پرداخت تسهیلات بلاعوض و یا کم‌بهره اتخاذ خواهد شد. ۴۵ میلیون تومان وام کم‌بهره به واحدهای صنفی خسارت دیده پرداخت می‌شود.

وزیر صنعت، معدن و تجارت افزود: خانواده صنعت، معدن و تجارت از روز اول وقوع سیل در کنار سیل‌زدگان پای کار بودند افزود:ملت بزرگ ایران جلوه‌های ارزشمندی از مشارکت و نوع‌دوستی را در کمک به سیل‌زدگان کشور به نمایش گداشتند.

رحمانی به پتانسیل‌های استان ایلام در حوزه‌ صنعت بهویژه پتروشیمی و صنایع پایین‌دستی اشاره و بیان کرد:باوجود این ظرفیت‌ها اما این استان توسعه مناسبی نداشته که با بهره‌برداری از فاز دوم پتروشیمی ایلام و دیگر پروژه‌های صنعتی این استان در مسیر توسعه و آبادانی قرار خواهد گرفت.

وی با تقدیر از تلاش‌های استاندار ایلام و حوزه‌ی ستاد مدیریت بحران در پیشگیری و مدیریت بحران سیل در استان ایلام گفت: امروز برای هم‌دردی و خسته‌نباشید به مردم استان که متحمل خسارت شده‌اند و بازدید از واحدهای صنعتی استان به ایلام سفر داشته‌ایم.

گفتنی است، در این سفر رضا رحمانی و قاسم سلیمانی دشتکی استاندار ایلام امروز از واحد شیرین‌سازی پتروشیمی ایلام بازدید کردند.


اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
عضو انجمن سازندگان تجهیزات صنعت نفت ایران گفت:

داخلی سازی بیش از 75 درصد تجهیزات صنعت نفت

معاون اجرایی پتروشیمی ایلام گفت:

قرارگیری بویلر B واحد الفین در سرویس

از دیگر اهداف تکمیل کریدورمنطقه به شمار می رود؛

جلوگیری از خام‌فروشی و افزایش صادرات کالاهای غیرنفتی

از سوی وزیر صنعت، معدن و تجارت ابلاغ شد؛

مشخص شدن مسئولان چندپروژه اقتصادی مقاومتی

ارسال نظر