بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۲۵ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۳
مدیر برنامه ریزی و توسعه پتروشیمی کارون مطرح کرد:

اقدامات موثر پتروشیمی کارون در چابک سازی سازمان

مدیر برنامه ریزی و توسعه پتروشیمی کارون گفت: مجموعه پتروشیمی کارون توانست ظرف ۳ سال گذشته با بهره‌گیری از نخبگان و نیروهای توانمند داخلی، به‌ویژه کارشناسان پتروشیمی کارون، ضمن شناسایی عارضه‌ها و معایب در کلیه بخش‌ها، اقدامات موثری در چابک سازی سازمان انجام دهد.
کد خبر : ۱۹۰۳۳۳

به گزارش بورس نیوز، محمدی حمیدی، موفقیت و پیشرفت این پتروشیمی را ثمره پیروی از استانداردهای بین‌المللی دانست. 

وی افزود: معمولاً در هر سازمانی و به ویژه در حوزه صنعت، اداره‌ای به نام برنامه‌ریزی و توسعه وجود دارد که مثل مغز در بدن انسان، نقش فرماندهی سایر اعضا بدن را ایفا می‌کند.

مدیر برنامه ریزی و توسعه پتروشیمی کارون ادامه داد: بر همین اساس، زیرمجموعه‌های اداره برنامه‌ریزی و توسعه این شرکت که متشکل از جوانان با دانش، خلاق، مشتاق رشد و تعالی و دارای انگیزه بالا هستند، ضمن به‌کارگیری استانداردهای معتبر بین‌المللی و بومی‌سازی آنها در شرکت، فرآیندها را در سازمان به نحوی طرح‌ریزی و بر اجرای آنها نظارت کرده‌اند که بستر مناسبی برای رشد و تعالی فراهم آید.

حمیدی تاکید کرد: در همین راستا، مجموعه پتروشیمی کارون توانست ظرف ۳ سال گذشته با بهره‌گیری از نخبگان و نیروهای توانمند داخلی، به‌ویژه کارشناسان پتروشیمی کارون، ضمن شناسایی عارضه‌ها و معایب در کلیه بخش‌ها، اقدامات موثری در چابک سازی سازمان انجام دهد و قله‌های موفقیت را یکی پس از دیگری طی کند که از نمونه‌های بارز آن می‌توان به پیاده‌سازی سیستم‌های مدیریتی متعدد و متنوع و دریافت جوایز تعالی در سطوح بالا اشاره کرد. بدون تردید دستیابی به این موفقیت‌ها جز با تعهد و درایت مدیران و تلاش مضاعف کلیه کارکنان شرکت میسر نبود.

وی با تاکید بر اینکه بی‌شک بی‌نیاز کردن بازار داخل به واردات، دستیابی به بازار خاورمیانه و تبدیل شدن به یکی از مهمترین برندهای تولید TDI و MDI در سطح بین‌الملل از ثمرات این تلاشها بوده است، تصریح کرد: امیدواریم با پایداری در همین مسیر بتوانیم در آینده نیز شاهد شکوفایی و پیشرفت بیش از پیش در این زمینه‌ها باشیم.

مدیر برنامه ریزی و توسعه پتروشیمی کارون با اشاره به اینکه معتقدیم مهمترین اصول پایداری، توجه به نیازهای همه ذی‌نفعان و ارتقا بلوغ سازمانی در همه حوزه‌ها است و در این راستا اهداف و استراتژی‌های خود را بنا کرده‌ایم، اضافه کرد: از دیدگاه مدیران کارون، توسعه پایدار، تامین رضایت مشتریان و افزایش وفاداری ایشان جز از طریق برنامه‌ریزی، تلاش شبانه‌روزی و پایش مداوم عملکردها میسر نخواهد بود؛ از این رو با استقرار استانداردهای بین‌المللی مدیریتی در حوزه‌های مختلف و دریافت گواهینامه از مراجع معتبر تلاش می کنیم تا خود را به استانداردهای بین‌المللی برسانیم.


اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
با خودکفایی پتروشیمی کارون رقم خورد؛

داخلی‌سازی جواب داد

در استان ایلام انجام شد؛

آبگرفتگی 25شهرک صنعتی در ایلام

مدیر کنترل تولید شرکت ملی صنایع پتروشیمی خبر داد:

ایمن‌سازی مسیر خط لوله اتیلن غرب

ارسال نظر