بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۲۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۱
عملکرد این شرکت «حمل‌ونقلی» درسال‌مالی97 بررسی‌شد؛

عملکرد نه‌چندان جذاب این شرکت/ دغدغه‌های سهامداران مرتفع می‌شود!

بخش عمده‌ای از خدمات ارائه شده این شرکت به شرکت‌های ملی مس ایران، فولاد مبارکه اصفهان و فولاد هرمزگان است که با توجه به ادامه فروش این شرکت‌ها در ماه‌های اخیر، بخشی از دغدغه‌های سهامداران این شرکت حمل‌ونقلی در ماه‌های انتهایی سال را مرتفع کرد.
کد خبر : ۱۹۰۴۸۸

عملکرد نه چندان جذاب «حآسا» در سال مالی 1397

به گزارش واحد تحقیق و مطالعات بورس نیوز، علیرغم تعدیل مثبت 53 درصدی سودآوری شرکت آسیا سیر ارس در سال مالی 1397 ، اما مبلغ نه چندان جذاب سود هر سهم در این سال، شرایط دلچسبی را برای سهامداران رقم نزد.

رشد 14 درصدی درآمدهای این شرکت در کنار افزایش تنها 10 درصدی بهای تمام شده در سال مالی 1397 در مقایسه با سال مالی قبل، از مهمترین دلایل افزایش در حدود 60 میلیارد ریالی و 59 درصدی سود ناخالص بوده است و به این ترتیب سود خالص شرکت در انتهای سال 1397، با افزایشی 33 میلیارد ریالی نسبت به سال مالی قبل به 96.5 میلیارد ریال افزایش یافت .

عملکرد نه چندان جذاب «حآسا» در سال مالی 1397

لازم به ذکر است، بخش عمده‌ای از خدمات ارائه شده این شرکت به شرکت‌های ملی مس ایران، فولاد مبارکه اصفهان و فولاد هرمزگان است که با توجه به ادامه فروش این شرکت‌ها در ماه‌های اخیر، بخشی از دغدغه‌های سهامداران این شرکت حمل‌ونقلی در ماه‌های انتهایی سال را مرتفع کرد.

با این وجود عوامل متعددی از جمله افزایش چشمگیر هزینه‌های حمل به دلیل افزایش نرخ ارز در سال اخیر و نیز شائبه کاهش فروش محصولات شرکت‌های طرف قرارداد به دلیل رکود احتمالی در کشور از ریسک‌های قابل توجه این شرکت در سال مالی آتی خواهد بود.


اشتراک گذاری :
ارسال نظر