بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۲۸ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۷:۱۷
در دیدار نوروزی مدیران ارشد بازار سرمایه مطرح شد:

راهکارهایی برای افزایش درآمد و تنوع درآمدی کارگزاری‌ها

با مدیریت صندوق های بادرآمد ثابت، بازارگردانی و غیره برای ایجاد تنوع درآمدی در صنعت کارگزاری این حوزه را ارتقا دهیم.
کد خبر : ۱۹۰۵۱۳
به گزارش بورس نیوز دیدار نوروزی مدیران ارشد بازارسرمایه، در حال برگزاری است.

در این نشست روح الله میرصانعی، دبیرکل کانون کارگزاران ضمن تبریک سال نو به اهالی بازارسرمایه به مشکلات ابتدای سال ناشی از سیل اشاره کرد و خواستار کمک فعالان این بازار به خسارت دیدگان سیل شد.

 وی با اشاره تورم و نوسانات اقتصادی در سال گذشته، گفت: احتمال تداوم این تورم به دلیل رشد هزینه ها در سال جاری نیز وجود دارد. در این راستا باید شرکت های کارگزاری برای کنترل تورم احتمالی اقداماتی را در نظر داشته باشند.

میرصانعی افزود: باید اقداماتی را در جهت توسعه درآمد کارگزاران انجام دهیم. به طور مثال با مدیریت صندوق های بادرآمد ثابت، بازارگردانی و غیره برای ایجاد تنوع درآمدی در صنعت کارگزاری این حوزه را ارتقا دهیم.

دبیرکل کانون کارگزارن بورس و اوراق بهادار تصریح کرد: فعالیت کمیته تدوین مقررات نیز از دیگر اقدامات موفق در سال گذشته بوده است، البته ما به ادامه نظرخواهی از فعالان بازارسرمایه نیازمندیم تا روند اصلاح مقررات ادامه داشته باشد.

وی در ادامه بیان کرد: در سال گذشته تعامل سازمان و کانون برای رفع مشکلات کارگزاران مناسب بوده و امید می رود اقداماتی مانند اصلاح دامنه نوسان،حجم مبنا و اصلاح سامانه معاملاتی و در مجموع اقداماتی که به ریزساختارهای بازارسرمایه مربوط میشود در سال جاری هم ادامه داشته باشد.
راهکارهایی برای افزایش درآمد و تنوع درآمدی کارگزاری ها
اشتراک گذاری :
ارسال نظر