بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
جمعه ۳۰ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۴
دبیر انجمن ویرایش و درست نویسی در گفتگو با بورس نیوز:

دولتی ها سد ایجاد نکنند؛ حمایتشان را نمی خواهیم!

کسب و کارهای نوین برای ادامه حیات خودشان می توانند برنامه ریزی کنند و تنها لازم است که دولتی ها اگر حمایت نمی کنند لااقل مشکل ایجاد نکنند.
کد خبر : ۱۹۰۵۳۲

مهدی صالحی، دبیر انجمن ویرایش و درست نویسی درباره حضور در جشنواره وب و موبایلگفت و گو با بورس نیوز، اظهار کرد: در جشنواره توفیق داشتم که در کنار سایر داورها، کار داوری وب سایت‌ها، وبگاه‌ها و اپلیکیشن‌ها را انجام می دادیم. اتفاق بسیار خوب این بود که در مراسم اختتامیه توانستم شرکت کنم و فعالیت شرکت‌ها را از نزدیک ببینم.

وی ادامه داد: یک اتفاق بزرگی است که باید قدرت و قوت پیدا کند و همه مجموعه‌ها این را استفاده کنند و بازتولید کنند. فقط به یک، دو رویداد اکتفا نشود. از همه مهمتر اهالی فضا همدیگر را می بینند، توانمندی‌های یکدیگر آشنا می شوند و از همه مهمتر ایرادات کار همدیگر را به همدیگر تذکر می دهند.

صالحی تاکید کرد: انشاالله بتوانیم این رویداد را به صورت استانی هم برگزار کنیم. انجمن‌های کسب و کارهای اینترنتی استان‌ها هم فعال شوند. شاید در خیلی از استان‌ها هیچ فضایی نباشد و خیلی بیشتر فعالان این حوزه در مضیقه باشند. گمانم این است که انجمن کسب و کارهای اینترنتی بتواند این فضا را در استان‌ها تقویت کند.

دبیر انجمن ویرایش و درست نویسی درباره حمایت معنوی و مالی دولت گفت: حمایت مالی که تجربه نشان داده دردسرش بیشتر بوده است. حمایت معنوی هم به نظرم در این حد که مجموعه‌های حکومتی و دولتی همدلی کنند کار انجام می شود. متولیان دولتی و حکومتی اصلا نمی دانند که ما چه می گوییم یا آنهایی که می دانند دارد سد ایجاد می کنند.

وی خاطرنشان کرد: ستاری معاون رییس جمهور تیر خلاص را زدند و گفتند که کسب و کارهای خصوصی خودشان کار خودشان را انجام دهند و انتظاری از دولت نداشته باشند. در واقع کسی هم انتظاری نداشت. تنها انتظار این است که مجموعه‌هایی که خودشان را ناگهان متولی این حوزه‌ها می پندارند جلوی این کارها را نگیرند.

صالحی در پایان افرود: کسی جلوگیری نکند و سد ایجاد نکند، مسیر خودش پیش می رود. البته همدلی مهم است. البته محدودیت‌های فضاهای حکومتی را ما می فهمیم. این با تقابل گره‌هایش باز نمی شود. قطعا با گپ و گفت و رفاقت خیلی بهتر ما میتوانیم پیش برویم.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر