بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۳۱ فروردين ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۲
از سوی وزیر صمت و وزیر جهاد کشاورزی انجام شد؛

مشخص شدن نمایندگان بخش دولتی در اتاق بازرگانی تهران

رضا رحمانی و محمود حجتی نمایندگان دولت را برای اولین جلسه دور نهم هیات نمایندگان اتاق تهران که در سوم اردیبهشت ماه سال جاری برگزار می‌شود، معرفی کردند.
کد خبر : ۱۹۰۵۷۵

به گزارش بورس نیوز، رضا رحمانی، وزیر صنعت، معدن و تجارت و محمود حجتی وزیر جهاد کشاورزی نمایندگان بخش دولتی را برای اولین جلسه دور نهم هیات نمایندگان اتاق تهران که در سوم اردیبهشت ماه سال جاری برگزار می‌شود، معرفی کردند.

با معرفی این افراد تعداد نمایندگان پارلمان بخش خصوصی پایتخت به حد نصاب رسیده و بدین ترتیب نشست‌های ماهانه هیأت نمایندگان اتاق تهران در دوره نهم برابر روال همیشگی برگزار خواهد شد.

محمود حجتی در نامه‌ای به مسعود خوانساری، رئیس اتاق تهران، عبدالمهدی بخشنده، معاون برنامه‌ریزی و اقتصادی، علی‌اکبر مهرفرد، معاون توسعه بازرگانی و صنایع کشاورزی، حسین شیرزاد، مدیرعامل سازمان مرکزی تعاون روستایی، سیدمحمدحسین شریعتمدار، مشاور عالی وزیر و حسن رکنی، مشاور وزیر را به عنوان نمایندگان خود در هیأت نمایندگان اتاق تهران معرفی کرد. این در حالی است که بخشنده، مهرفرد و شریعتمدار در دور قبل نیز در ترکیب هیأت نمایندگان اتاق تهران قرار داشتند و حسین شیرزاد و حسن رکنی به تازگی به این گروه اضافه شده‌اند.

گفتنی است، رضا رحمانی، نیز در نامه‌ای به رئیس اتاق بازرگانی تهران ۱۲ نماینده از سوی این وزارتخانه را برای حضور در هیأت نمایندگان اتاق تهران معرفی کرد و معرفی ۳ نماینده باقی مانده را به فرصتی دیگر موکول کرد.

برابر این نامه فرشاد مقیمی، معاون امور صنایع، سعید زرندی، معاون طرح و برنامه، افروز بهرامی، مدیرعامل صندوق ضمانت صادرات، محمدرضا فیاض، مشاور وزیر، جعفر سرقینی، معاون امور معادن و صنایع معدنی، مهدی میراشرفی، رئیس‌کل گمرک، صادق نجفی، مشاور وزیر، عباس قبادی، معاون بازرگانی داخلی، یعقوب کارگرزاده، محسن مهرعلیزاده، مجتبی صفایی و سید ضیاالدین شجاعی برهان به عنوان نمایندگان وزارت صنعت، معدن و تجارت معرفی شده‌اند.

با این دو نامه، ۵۷ نفر از ترکیب ۶۰ نفره هیأت نمایندگان اتاق بازرگانی تهران مشخص شده است.

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
اخبار مرتبط
در فروردین ماه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته اتفاق افتاد؛

صادرات بیش از 4میلیون تن محصولات معدنی

از سوی وزیر صنعت، معدن و تجارت ابلاغ شد؛

مشخص شدن مسئولان چندپروژه اقتصادی مقاومتی

ارسال نظر
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۳
شکر و روغن نباتی در اراک نایاب شده