بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۹
بیست و هشتمین جلسه شورای اطلاع رسانی وزارت امور اقتصاد با عقد یک تفاهم‌نامه در نمایشگاه بورس، بانک و بیمه برگزار شد.
کد خبر : ۱۹۰۶۳۱
به گزارش خبرنگار بورس‌نیوز، صبح امروز در جریان برگزاری «نمایشگاه بورس، بانک و بیمه» بیست و هشتمین جلسه شورای اطلاع رسانی وزارت امور اقتصادی و دارایی نیز در این نمایشگاه برگزار شد و در این هنگام انجمن بین‌المللی روابط عمومی (Ipra) با سازمان بورس و اوراق بهادار تفاهم‌نامه همکاری امضا کرد.

سال گذشته انجمن بین‌المللی روابط عمومی، پس از بررسی فعالیت‌های سازمان بورس و اوراق بهادار در زمینه ارتقاء سطح سواد مالی با عضویت این سازمان در انجمن فوق موافقت کرد و پس از آن نیز موافقت خود را با امضای تفاهم‌نامه همکاری مشترک با این سازمان اعلام کرد . این نخستین بار است که یک مقام از انجمن بین‌المللی روابط عمومی به ایران سفر می‌کند.

بر اساس مفاد این تفاهم‌نامه، شرکت اطلاع‌رسانی و خدمات بورس به عنوان بازوی اجرایی سازمان بورس و اوراق بهادار در حوزه فرهنگسازی، به عضویت پیوسته این انجمن درمی‌آید. معرفی سخنرانان و مربیان آموزشی از میان اعضای این انجمن برای رویدادها، امکان معرفی 5 اثر برتر به صورت سالانه به رویداد جایزه طلایی جهانی، دسترسی به آخرین رویدادهای برپا شده توسط این انجمن و دسترسی به مقالات و گزارش‌های این نهاد بین‌المللی از جمله مفاد این تفاهم‌نامه است.

این تفاهم‌نامه که زمینه فعالیت بین‌المللی و انتقال تجارب بین طرفین را در حوزه‌های مختلف به ویژه در حیطه اقدامات مرتبط با ارتقاء سطح سواد مالی فراهم می کند، به عنوان نخستین تفاهم‌نامه همکاری مشترک بین انجمن بین‌المللی روابط عمومی و یک نهاد ایرانی شناخته شده است.

ادامه دارد ...
اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
هاشم
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۰:۳۵
سلام
غیرازاینکه سوادمالی راارتقاءمیدهیدازادسازی اطلاعات راهم مدنظرقراردهیداطلاعاتیکه رابطه مستقیم باسهامداران جزءدارد.
مثلا افزیش سرمایه داده ایدوبرای دادن وجه مربوط به حق تقدم هیچ حسابی رامعرفی نکرده اید.
ضمن انکه قیمت حق تقدم راحدودآ33%کمترازقیمت واقعی بنمایش گذاشته ایدتاسهامدارواداربه فروش حقش شود.
مثل نمادکاوه وکچادروابط عمومی هم قادربه پاسخگویی نیست .
کدال هم فیلترشده .
امان ازدست شما.