بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۱
رئیس هیات مدیره کارگزاری سرمایه‌گذاری ملی ایران از حذف کامل شیوه سنتی معاملات با سامانه «بورسم» تا پایان نیمه نخست امسال خبر داد.
کد خبر : ۱۹۰۶۴۷

حذف کامل شیوه سنتی معاملات با سامانه «بورسم» / «بورسم» تا پایان نیمه نخست امسال قابل بهره برداری است

علی علامه راد در حاشیه دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی بورس بانک و بیمه و در گفت‌وگو با خبرنگار بورس نیوز با اشاره به اقدامات اخیر کارگزاری سرمایه‌گذاری ملی ایران گفت: این کارگزاری نزدیک به دو سال است که پروژه «بورسم» را طرح و پایه گذاری کرده است.

وی ادامه داد: این پروژه تحت یک سامانه قرار است اطلاعات تمام مشتریان را به صورت الکترونیکی ثبت کند و قابلیت آن، به روز بودن دائم این سامانه است.

علامه راد با بیان اینکه لازمه ثبت نام در سامانه بورسم، ثبت نام در سجام است، گفت: مشتریان می‌توانند از هر نقطه‌ای از کشور که علاقمند به معاملات بورسی هستند، مشخصات خود را در این سامانه ثبت و به انجام معاملات بپردازند.

رئیس هیات مدیره کارگزاری سرمایه‌گذاری ملی ایران ویژگی این سامانه را کاهش هزینه معاملات، برخورداری از مزایای کارگزاری مربوطه مانند تخفیف‌های قابل توجه، حذف اشتباهات انسانی که در شیوه سنتی وجود دارد و صرفه‌جویی در زمان و هزینه مشتریان عنوان کرد و گفت: مشتریان می‌توانند از نیمه دوم امسال از این سامانه بطور رسمی استفاده کنند.


اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
درآمد اجاره تنها عامل شناسایی سود ۱۵ریالی این شرکت کاغذی؛

حضور شرکت‌های کاغذی در بورس و نقش کمرنگ هیات‌های پذیرش

بررسی شعبه‌های زنجان، فارس و کرمانشاه این کارگزاری؛

آموزش بورس در شعب کارگزاری آگاه

مدیر معاملات کارگزاری تامین سرمایه نوین در گفتگو با بورس نیوز:‏

بورس مطمئن ترین راه تامین سرمایه است اما... ‏

ارسال نظر