بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۸
خرید اوراق مشارکت، صندوق‌های قابل معامله در بورس جزو سوپرمارکت کارگزاری بانک صادرات بوده که مراجعه کنندگان به شعب این بانک می‌توانند برای حفظ اصل سرمایه خود و سود سپرده‌ای بیشتر از سود سالیانه بانک، نسبت به این خدمات اقدام کنند.
کد خبر : ۱۹۰۶۴۸

رضوی

سید محمدسعید رضوی در گفت و گو با بورس نیوز، در حال حاضر کارگزاری که وابسته به بانک‌ها هستند خدمات نوینی را به مشتریان خودشان ارائه می‌دهند. درباره بانک صادرات بانکی که ما زیرمجموعه آن هستیم طرحی را به نام سوپرمارکت مالی داریم که هر شعبه‌ای از کارگزاری داخل شعب ممتاز بانک قرار دارند به عنوان وی‌آی‌پی شعب بانک صادرات که به وسیله مشاوران مالی باجه وی‌آی‌پی خدمات بورسی را به مردم می‌دهند. 

وی ادامه داد: به طور مثال برای دریافت کد بورسی، کد آنلاین همچنین ثبت دستور خرید و فروش با مردم می‌توانیم با این شعب وی‌آی‌پی ارتباط برقرار کنیم، گاها مشاوره دهیم. مخصوصا با ورود بحث سهام عدالت در سال جاری ما خیلی می‌توانیم در این امر به مردم کمک کنیم. بحث دوره‌های آموزشی که برای شناخت بیشتر مردم با بازار سرمایه برگزار می‌شود.

وی افزود: این دوره های آموزشی که در حال حاضر در غرفه کارگزاری بانک صادرات انجام می‌شود به این دلیل است که مردم شناخت بهتری نسبت به سرمایه‌‌گذاری در بازار سرمایه داشته باشند. این که بانک‌ها به کمک کارگزاری‌های خودشان بیایند و به جذب نقدینگی کمک کنند اتفاقات خیلی خوبی می‌افتد.

مدیر روابط عمومی کارگزاری بانک صادرات ادامه داد: مردم می‌توانند با خرید اوراق مشارکت، صندوق‌های قابل معامله در بورس می‌توانند اصل سرمایه خودشان را حفظ و سود سپرده‌ای حتی بیشتر از سود سالیانه بانک دریافت کنند.

رضوی درباره روش سرمایه‌گذاری در بورس گفت: تمام خدمات زیرمجموعه بانک داخل باجه‌ای به نام باجه وی‌آی‌پی قرار دارد. یعنی اگر فردی برای خدمات مالی داخل شعبه وارد می‌شود همزمان هم می‌تواند خدمات بورسی و خدمات بیمه ای بگیرد. به همین دلیل تمام خدمات وی‌آی‌پی با راهنمایی اولیه مشاوران مالی به محض ورود مشتریان به بانک انجام می‌شود.


اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
ارسال نظر