بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۸
تب داغ دانش اقتصادی در نمایشگاه بورس، بانک و بیمه،

میزبانی از رده‌های سنی بزرگ و کوچک در نمایشگاه دوازدهم!

دوازدهمین نمایشگاه بین‌المللی بورس، بانک و بیمه هر چه به روزهای پایانی خود نزدیک می‌شود، شاهد افزایش رونق بازدیدکنندگانی است که علاقمند به افزایش دانش اقتصادی خود و آگاهی از آخرین تغییرات عملکرد به خصوص امتیازات بانکی و بیمه ای و به روز شدن سهام بورسی خود در کارگزاری‌های متعدد هستند.
کد خبر : ۱۹۰۶۷۴

به گزارش خبرنگار بورس نیوز، نمایشگاه دوازدهم بین‌المللی بورس، بانک و بیمه در حالی روزهای پایانی خود را پشت سر می‌گذارد که میزبان گروه‌های سنی مختلف مردم است.

از دانش آموزانی که با همراهی مدارس به این نمایشگاه می‌آیند گرفته تا کارمندی که کار دوم خود را در قالب یک سرگرمی اقتصادی با خرید و فروش سهام سپری می‌کند، همگی به نوعی علاقمند به فعالیت اقتصادی هستند و این رویداد اقتصادی را هم به فال نیک می‌گیرند.

بهروز 34 ساله از دغدغه تازه متولد شده خود می‌گوید. او که تنها دو سال است صاحب کد معاملاتی شده می‌گوید نمایشگاه بورس، بانک و بیمه بهترین فرصت برای من است تا از آخرین تغییرات آنلاین و سنتی کارگزاری‌ها مطلع شوم. حتی من برای توسعه معاملات خود مرخصی می‌گیرم تا فرصت را از دست ندهم.

مهرداد ۴۳ ساله نیز یکی از بازدیدکنندگانی بود که به واسطه همراهی با دوستش در این نمایشگاه، با نوع معامله گری در بورس آشنا شده و به این بهانه تمایل پیدا کرد تا سرمایه خود را به جای خواباندن در بانک، در قالب سهام و در گردش درآورد.

مینو ۳۹ ساله میز که به همراه کودک خود در نمایشگاه حضور داشت از اقدامی که بورس تهران ویژه کودکان و نوجوانان انجام داده، ابراز خرسندی می‌کند و می‌گوید: ای کاش این دوره‌ها در زمان کودکی ما هم وجود داشت و امیدوارم الان برای کودکان ما بستری بیش از نمایشگاه در قالب اجرایی تر و در دسترس تر فراهم شود تا کودکان ما بتوانند زندگی خود را از همان دوران کودکی، هدفمند و در چارچوب کارهای اقتصادی انجام دهند.

یاسر ۱۹ ساله هم از حضور در این نمایشگاه به وجد آمده است. او که معتقد است این نمایشگاه یک بازار کار گسترده برای تمام مردم می‌تواند باشد، می‌گوید: با توجه به شرایط اقتصادی جامعه و نگرانی‌هایی که از شرایط متزلزل برخی بانک‌ها برای نگهداری سرمایه‌های مردم وجود دارد، به نظر می‌رسد مردم می‌توانند با کمی وقت و حوصله در این نمایشگاه، دانش بورسی خود را افزایش داده و سرمایه‌های خود را به گردش درآورند.

خانم شعبانی بعنوان یکی از غرفه‌داران نیز به تجربه این دوره از نمایشگاه بورس، بانک و بیمه اشاره می‌کند و می‌گوید: با وجود مشکلات اقتصادی و عدم ثبات در بازار، بسیاری از همکاران این انتظار را داشتند که نمایشگاه امسال کم فروغ باشد، اما برخلاف انتظارمان، تب داغ معاملات باز هم داغ تر از گذشته، علاقمندان زیادی را به خود جلب کرد.

مریم ۵۲ ساله هم معتقد است رویدادهای نمایشگاهی اقتصادی می‌تواند برای آن دسته از مردم که مشکلات اقتصادی دارند و نیاز به گفتگوی رودررو با مسئول مربوطه دارند، فرصت خوبی تلقی شود. به عنوان مثال من در این نمایشگاه توانستم مشکلم را با مدیرعامل یکی از شرکت‌های اصلی مستقیما مطرح کنم و به آن رسیدگی شد، این در حالی بود که ممکن بود در وضع غیر نمایشگاهی وارد پروسه اداری شده و زمان‌بر شود!

نمایشگاه دوازدهم بورس، بانک و بیمه که از روز دوشنبه دوم اردیبهشت ۹۸ با شعار «مشارکت بیشتر، اقتصاد بهتر» کار خود را به شکل رسمی آغاز کرد، تا روز پنج شنبه ۵ اردیبهشت ماه، میزبان علاقمندان به حوزه بورس بانک و بیمه است.

ناگفته نماند ساعات بازدید این نمایشگاه از 10 صبح تا 18 عصر ادامه دارد.


اشتراک گذاری :
ارسال نظر