بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
پنجشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۷
عضو هیات مدیره کارگزاری اقتصاد بیدار خبر داد:

تاسیس مدرسه عالی بورس در سال جاری

عضو هیات مدیره کارگزاری اقتصاد بیدار از تاسیس مدرسه عالی بورس در کارگزاری متبوعش خبر داد و گفت: بدون شک سهام داران با دانش بورسی خیلی بهتر از قبل می توانند معامله کنند.
کد خبر : ۱۹۰۶۹۹

محمدحسین علیزاده رهبر در گفت‌وگو با بورس نیوز، به خلا دانش و آگاهی بورسی اشاره و اظهار کرد: دانش کافی از نحوه فعالیت بورس و استفاده به موقع از تحلیل‌های بازارسرمایه می‌تواند مشکل اصلی بسیاری از مشتریان را حل و فصل کند.

وی افزود: از این رو کارگزاری اقتصاد بیدار با رویکرد ارتقای آگاهی فعالان بورس در سال جاری مدرسه عالی بورس را راه‌اندازی کرد.

رهبر ادامه داد: این مدرسه قصد دارد مباحث را به صورت عملی و کاملا کارگاهی ارائه دهد تا علاقمندان به خرید و فروش سهام و سایر فعالیت‌های مرتبط با بورس، با دید بازتری وارد شوند.

عضو هیات مدیره کارگزاری اقتصاد بیدار همچنین از تسهیل دریافت اطلاعات با ابزار به روز شده tse trader خبر داد و گفت: تاکنون اینگونه بود که مشتریان در فضای سایت tsemc باید بیش از 10 تب باز می‌کردند و در مواقعی هم به دلیل مراجعه بیش از حد، سایت باز نمی شد و مشکلات عدیده دیگری داشت.

وی گفت: اما اکنون امکانی فراهم کردیم تا در یک جای مشخص تمام اطلاعات مورد نیاز را ببیند، به دیده‌بان دسترسی داشته باشند و مواردی از این قبیل در یک جا قابل مشاهده باشد.

رهبر با اشاره به مزیت این ابزار جدید تاکید کرد: مشاهده حداقل ۳ ثانیه جلوتر از سایت رسمی tse و نشان دادن ۵ ردیف از عمق بازار در حالی که سایت رسمی ۳ ردیف را نشان می‌دهد، از جمله مزایای این ابزار است.

عضو هیات مدیره کارگزاری اقتصاد بیدار همچنین اعلام کرد: این کارگزاری ابزارهای تحلیلی تم بیدار و تم تکنیکال را نیز در دست دارد و برای نخستین بار شروع به نوشتن چارت داخلی این ابزارها کرده است.


اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
ارسال نظر