بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
پنجشنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۶
مدیرعامل شرکت اطلاع رسانی و خدمات بورس باحضور در غرفه بورس نیوز مطرح کرد:

آشنایی مردم با روش های نوین سرمایه گذاری دستاورد نمایشگاه بورس

مدیرعامل شرکت اطلاع رسانی و خدمات بورس گفت: برگزاری نمایشگاه بورس، بانک و بیمه گام بلندی در راستای آشنایی مردم با روش های نوین سرمایه گذاری محسوب می شود.
کد خبر : ۱۹۰۷۰۵

به گزارش بورس نیوز، یاسر فلاح مدیرعامل شرکت اطلاع رسانی و خدمات بورس در مراسم اختتامیه نمایشگاه بورس، بانک و بیمه در غرفه بورس نیوز گفت: در سال جاری شرایط به گونه ای رقم خورد که این نمایشگاه باشکوه و متفاوت نسبت به سال‌های پیش برگزار شود.

وی افزود: 500 کارگاه آموزشی و کلاس در این دوره از نمایشگاه برگزار شد. همچنین 8 سالن از نمایشگاه بین المللی به شرکت‌های بورس اختصاص داشت که بیش از 320 شرکت نیز در این گردهمایی حضور یافتند.

وی با بیان اینکه دوازدهمین نمایشگاه بین المللی بورس، بانک و بیمه در فضای 17 هزار مترمربعی برگزار شد افزود: افرادی از کشورهای مختلف از جمله سوئیس، بلغارستان، اردن، عمان، عراق و سوریه نیز در این نمایشگاه حضور داشتند.

فلاح با بیان اینکه این نمایشگاه در راستای آشنایی مردم با صنعت مالی و روش‌های نوین سرمایه‌گذاری برگزار شد گفت: روش‌های نوین سرمایه‌گذاری در ایران با محدودیت و ابهام دست و پنجه نرم می کنند و مردم نیز آشنایی کافی با آنها ندارند که این نمایشگاه گام بلندی در راستای آشنایی مردم با این امکانات ایجاد کرد.

مدیرعامل شرکت اطلاع رسانی و خدمات بورس افزود: از طریق این نمایشگاه مردم توانستند با شرکت‌های مختلف ارتباط برقرار کنند. همچنین افرادی که موفق به حضور در این نمایشگاه نشدند نیز از طریق رسانه‌های مختلف از جمله بورس نیوز می توانند با خدمات و امکانات شرکت‌های مختلف سرمایه‌گذاری، کارگزاری و... آشنا شوند. همچنین روش‌های نوین سرمایه‌گذاری را آموزش ببینند.


اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
مدیرعامل شرکت داده‌پردازان تدبیر سرمایه در گفت‌وگو با بورس نیوز:‏

حضور موفق در بازار معاملات الگوریتمی/داتکس تحریم‌ها را به فرصت تبدیل می‌کند

مدیرعامل شرکت اطلاع‌رسانی و خدمات بورس در گفت‌وگو با بورس‌نیوز:

دیده شدن نیاز‌های آموزشی در نمایشگاه فاینکس/ بورس یک بازار علمی و دانش‌بنیان

مدیرعامل شرکت اطلاع‌رسانی‌و‌خدمات بورس در گفت‌وگو با بورس‌نیوز:‏

برگزاری بزرگ‌ترین رویداد مالی خاورمیانه در تهران / حضور 320 شرکت قطعی شد

ارسال نظر