بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۰
نسبت به مدت مشابه سال قبل اتفاق افتاد؛

افزایش تولید کنسانتره سنگ آهن

تولیدکنندگان بزرگ سنگ آهن کشور از ابتدای فروردین تا پایان اسفند، ۴۵ میلیون و ۴۸۴ هزار و ۶۵۶ تن کنسانتره سنگ آهن تولید کردند. این رقم در مدت مشابه سال گذشته، ۳۸ میلیون و ۹۰۰ هزار و ۸۲۸ تن بود.
کد خبر : ۱۹۰۸۰۴

افزایش تولید کنسانتره سنگ آهن

به گزارش بورس نیوز، تولیدکنندگان بزرگ سنگ آهن کشور از ابتدای فروردین تا پایان اسفند، ۴۵ میلیون و ۴۸۴ هزار و ۶۵۶ تن کنسانتره سنگ آهن تولید کردند. این رقم در مدت مشابه سال گذشته، ۳۸ میلیون و ۹۰۰ هزار و ۸۲۸ تن بود.

از این میزان، شرکت‌های «گل گهر» ۱۵ میلیون و ۵۷۶ هزار و ۸۲۱ تن، «چادرملو» ۸ میلیون و ۸۸۳ هزار و ۲۴۵ تن، «سنگ آهن مرکزی» ۵ میلیون و ۳۰۳ هزار و ۵۳۹ تن، «توسعه معادن و صنایع معدنی خاورمیانه» ۵ میلیون و ۳۳ هزار و ۸۸ تن، «گهر زمین» ۴ میلیون و ۴۲۷ هزار و ۲۶۹ تن، «اپال پارسیان سنگان» ۳ میلیون و ۶ هزار و ۴۸۱ تن، «صنعتی و معدنی توسعه ملی» یک میلیون و ۶۰۹ هزار و ۷۸۶ تن، «صبا نور» یک میلیون و ۱۲۱ هزار و ۳۳۳ تن و «جلال آباد» ۵۲۳ هزار و ۹۴ تن کنسانتره سنگ آهن تولید کردند.

بنا به این گزارش، ۶ شرکت بزرگ معدنی طی ۱۲ ماهه سال ۹۷ حدود ۶ میلیون و ۳۰۹ هزار و ۶۸۶ تن سنگ آهن دانه‌بندی تولید کردند که در مقایسه با میزان تولید این محصول در مدت مشابه سال ۹۶ (۵ میلیون و ۷۶۲ هزار و ۷۰۹ تن)، ۹ درصد رشد نشان می‌دهد.

از این میزان، شرکت سنگ آهن سنگان «یک میلیون و ۸۳۳ هزار و ۶۶ تن»، صبا نور «یک میلیون و ۶۴۳ هزار و ۳۶۰ تن»، سنگ آهن مرکزی «یک میلیون و ۳۶۷ هزار و ۸۸۳ تن»، فلات مرکزی «۹۹۹ هزار و ۳۸۱ تن»، چادرملو ۴۰۳ هزار و ۷۶۴ تن و میشدوان «۶۲ هزار و ۲۳۲ تن» تولید کرده است.


اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
در فروردین ماه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته اتفاق افتاد؛

صادرات بیش از 4میلیون تن محصولات معدنی

وزیر صنعت، معدن و تجارت مطرح کرد:

توسعه بخش معدن و صنایع معدنی اولویت وزارت صنعت

در شرکت معدنی و صنعتی گل گهر اتفاق افتاد؛

رشد 64 درصدی «کگل» نسبت به دوره مشابه سال گذشته

ارسال نظر