بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۳
در بانک ایران زمین برگزار شد؛

دریافت گواهینامه 9001 و 2015 ISO بانک ایران زمین

مدیرعامل بانک ایران زمین گفت: مراسم اختتامیه ممیزی صدور گواهینامه ISO9001-2015با حضور مدیرعامل، معاون مالی، جمعی از مدیران و کارشناسان، سرممیز شرکت توف نُورد و مشاور پروژه برگزار شد.
کد خبر : ۱۹۰۸۰۶

به گزارش بورس نیوز، مراسم اختتامیه ممیزی صدور گواهینامه ISO9001-2015با حضور مدیرعامل، معاون مالی، جمعی از مدیران و کارشناسان، سرممیز شرکت توف نُورد و مشاور پروژه برگزار شد.

پورسعید ضمن ابراز خرسندی از دریافت این گواهینامه بین‌المللی این اقدام را آغازی برای دستیابی به اهداف کلان بانک در آینده برشمرد و اظهار کرد: انطباق حوزه‌های مختلف بانک با یک سیستم مدیریت کیفیت یک تصمیم راهبردی در سازمان است که می‌تواند به بهبود عملکرد کلی بخش مربوطه کمک کند و مبنایی دقیق برای طرح‌های توسعه پایدار باشد.

در ادامه مجید رضی‌زاده کلیاتی از استقرار سیستم مدیریت کیفیت بر مبنای استاندارد ISO 9001:2015 طی 14 ماه گذشته در معاونت مالی بانک را بیان کرد و افزود: علیرغم مشغله کاری موجود، تمامی مستندات توسط کارشناسان ادارات مالی تهیه و تنظیم شده است.

در ادامه موسی‌پور سرممیز شرکت توف نورد گزارش ممیزی نهایی صدور گواهینامه که در روز جمعه مورخ 98/02/06 توسط تیم ممیزی ایشان در تمامی ادارات معاونت مالی صورت پذیرفته بود را ارائه کرد.


اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
در هشتمین همایش بانکداری الکترونیک رونمایی شد:

خرید اینترنتی با هدیه کارت بانک ایران زمین

از سوی بانک ایران زمین انجام شد؛

انتشار چهاردهمین شماره نشریه ارتباط

ارسال نظر