بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۲
ساعت پنج و نیم عصر امروز نیم نگاهی دارد به «نمایشگاه فاینکس» و «نمایشگاه مادرید» هر دو نمایشگاه‌اند اما این کجا و آن کجا و البته مدیرجوان بیمه‌ای متولد 76 با دو برچسب خاص.
کد خبر : ۱۹۰۸۵۸
آتشی که جیب بیمه‌‌ها را خالی می‌کند/ تابلوی فاینکس در مادرید!

به گزارش بورس‌نیوز، اگر روزی بدون خبر و شائباتی از نوع اختلاس آنهم زیر پوستی زیر آفتاب سوزان تحریم‌ها در اقتصاد کشور رقم نخورد، نمی‌توان با خیال آسوده سر بر بالین گذاشت.
شایعاتی مطرح شده از اختلاس ۱۲۰۰ میلیارد تومانی یکی از مدیران عامل جوان متولد دهه 70 به بعد صنعت بیمه که اتفاقا برچسب آقازادگی را یدک می‌کشد؛ زمانی که این موضوع را پیگیری کردیم گویا آتش در خرمن کاه افتاد و پس از خبر کردن 125 خاموش شدن شعله، گفتند که تایید نمی‌کنیم آقا؛ بله خب اگر تایید کنید که باید پاسخگو باشید اما این مدیر جوان گوشی خاموش کرده، الان کجاست!!!.

گرانی عار نیست، عادت کنید!
این روزها از هر کوی و برزنی بوی گرانی آدمیزاد را داغ می‌کند. از کاغذ و کاشی و سرامیک گرفته تا محصولات فولادی در بورس‌کالا. 
هنوز از شوک افزایش قیمت ۲۲درصدی کاغذ و ۲۰ درصدی کاشی و... خلاص نشده بودیم که خبر رسید لبنی‌ها هم سفت و سخت دنبال افزایش نرخ محصولات خود هستند. 
این افزایش قیمت‌ها درحالی مانند دماسنج بالا و پایین می‌رود که نیرو در نهادهای نظارتی مانند سازمان حمایت، بازرسی استان‌ها و دیگر دستگاه‌های وابسته به قوا نیز وجود دارند، اما اسم آنها گویا به‌جای سازمان حمایت، سازمان تخریب باشد، جلوه بیشتری به خود می‌گیرد.

بنام خصوصی سازی، از جیب مردم به کام آقازاده ها

ظاهرا بعد از تجربیات موفقیت آمیز خصوصی سازی برخی شرکت های بزرگ دولتی از جمله پتروشیمی باختر و مجتمع گوشت اردبیل، لقمه به دهان بعضی ها مزه کرده و حالا پرونده ۶۰۰ شرکت بزرگ دولتی را روی میز قرار داده اند و در حال بررسی آنها برای واگذاری به بخش خصوصی هستند.

مادرید به جای سئول!
از راهروهای بهارستان خبر رسیده که اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس بخاطر مشکلات اقتصادی و ناراحتی از این وضعیت، در تفکر حضور در نمایشگاه‌ها و بازدید از توانمندی‌های دیگر دوستان و آشنایان هستند تا مُدلی را برای اقتصاد داخلی به ارمغان بیاورند، اما فراموش نکرده‌ایم درست یک هفته گذشته، همین دوستان تحمل ترافیک خیابان سئول و بازدید از نمایشگاه بورس کشور را نداشتند اما حالا اذعان کرده‌اند که نیاز است و باید در اقدامی کاملا خیرخواهانه به نفع اقتصاد، دست در جیب ملت کرده و برای بازدید از نمایشگاه بورس اسپانیا، یک هفته‌ای به صورت تشریفاتی به اسپانیا رفته و ضمن اقامت در هتل ۵ ستاره، از بورس اسپانیا بازدید کردند! (بازم بگید ترافیک خوب نیست)
اشتراک گذاری :
ارسال نظر