بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۳
طبق پیش‌بینی و اهداف طرح‌ریزی شده، عرضه‌های اولیه در سال جاری مشخص شده اما تصور بر آن است که تعداد عرضه‌ها، افزایش خواهد یافت.
کد خبر : ۱۹۰۸۶۸
بررسی میزبانی تالارشیشه‌ای از عرضه‌های اولیه/ آیا عرضه‌ها سقف اولیه را می‌شکنند

اسماعیل درگاهی مدیر پذیرش شرکت بورس تهران در گفت‌وگو با بورس‌نیوز در خصوص میزان ورودی شرکت‌ها با تالار شیشه‌ای اظهارکرد: شرکت‌هایی نظیر «سرمایه‌گذاری صدرتامین»، «پتروشیمی نوری»، «پتروشیمی جم»، «سیمرغ» و «غلتک‌سازان» آماده ورود به بازارسرمایه بوده که روز گذشته یکی از این شرکت‌ها در بورس عرضه شد.

وی ادامه داد: با توجه به درخواست‌هایی که مبنی بر عرضه‌اولیه وجود داشت، فروردین‌ماه باید در راستای تکمیل پرونده این شرکت‌ها که از سال گذشته بازمانده بود، رسیدگی می‌شد و حتی می‌توان گفت در سال جاری، سال پُرباری برای عرضه‌های اولیه رقم خواهد خورد.

درگاهی درخصوص آنکه آیا تعدادی از عرضه‌های اولیه به صورت آماری وجود دارد نیز تصریح کرد: یکی از اهدافی که طرح‌ریزی شده، عرضه 10شرکت به صورت منظم بوده اما تعداد عرضه‌ها قطعا افزایش پیدا خواهد کرد.

مدیر پذیرش شرکت بورس درخصوص پیش‌بینی سال 98 و تاثیر تحریم‌های جدید در بازارسرمایه نیز اظهارکرد: تحریم، اتفاق جدیدی در اقتصاد نبوده که بتواند مشکلات عدیده‌ای را ایجاد کند و طبیعتا راهکار تعادل‌سازی در اقتصادی که تحریم طی چندین سال گذشته همواره با آن بوده، وجود دارد؛ طی سال جاری شاید نرخ تورم بتواند واکنش تعدیلی بر شاخص‌ها بگذارد همانطور که در ابتدای سال، واکنش بازار حاکی از رشد خوب بازار شد، بنابراین امسال می‌تواند سال خوبی برای اهالی بازارسرمایه باشد.
اشتراک گذاری :
ارسال نظر