بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۰
موضوع «استخدام های بی رویه» و «پرداخت های نامتعارف خارج از ضوابط» در یک شرکت بیمه طی دوره فعالیت «الف.د» مدیرعامل معزول آن، ابعاد تازه ای پیدا کرده است.
کد خبر : ۱۹۰۸۹۶

«الف.د» مدیرعاملی که از انتصاب و انتقال در داخل سازمانش محروم شد

به گزارش بورس نیوز، پیش از این اسنادی منتشر شده بود که نشان می‌داد انحراف در بودجه و عدم رعایت تذکرهای هیات مدیره نسبت به این موضوع توسط مدیرعامل وقت این شرکت، چنان جدی شده بوده که هیات مدیره به عزل مدیرعامل تصمیم گرفته است.

اکنون اما سندی به دست آمده که نشان می‌دهد هیات مدیره پیش از عزل مدیرعامل وقت این شرکت بیمه، بررسی موضوع را به کمیته‌ای محول کرده بوده است.

«الف.د» مدیرعاملی که از انتصاب و انتقال در داخل سازمانش محروم شد

در صورت جلسه هیات مدیره این شرکت به تاریخ ۱۷ بهمن ۱۳۹۶ درباره «تخلفات صورت پذیرفته و مشکلات پیش آمده و شرایط نامناسب استخدام و انتصابات بدون رعایت آیین نامه های استخدامی و طبقه بندی مشاغل و قوانین و مقررات و دستورالعمل های بیمه مرکزی» تذکر داده شده است.

هیات مدیره به منظور بررسی این موارد کمیته ای متشکل از رئیس هیات مدیره، مدیر منابع انسانی و نماینده مدیرعامل تشکیل داده و خواسته که نتیجه بررسی ها طی ۱۵ روز گزارش شود.

نکته مهم تر این که هیات مدیره تا زمان تصمیم نهایی در این زمینه، هر گونه استخدام، تعدیل، جابه جایی، اخراج و انتصاب در کلیه سطوح سازمانی و ارتقای شغلی توسط مدیرعامل را ممنوع کرده بود. واکنش دیگر اعضای هیات مدیره به وضعیت افراد استخدام شده در شرکت، تاکید بر لزوم جابه جایی و اصلاح ترکیب نیروی انسانی بوده است.

«الف.د» مدیرعاملی که از انتصاب و انتقال در داخل سازمانش محروم شد
اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
ارسال نظر