بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
پنجشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۴
مسئول دبیرخانه اجرایی نمایشگاه بانک شهر در گفت‌وگو با بورس‌نیوز خبر داد:

تسهیلات بانک شهر به اساتید و غرفه داران / امکان ثبت نام بن کارت در نمایشگاه وجود ندارد

بر اساس تفاهم نامه با ارشاد در نمایشگاه دوازدهم کتاب به غرفه‌داران و اساتید از 500 هزار تومان تا 5 میلیون تومان تسهیلات پرداخت می‌شود.
کد خبر : ۱۹۰۹۶۳

تسهیلات بانک شهر به اساتید و غرفه داران / امکان ثبت نام بن کارت در نمایشگاه وجود ندارد

مهدی اکرمی مسئول دبیرخانه اجرایی نمایشگاه بانک شهر در گفت‌وگو با بورس نیوز در مورد حضور بانک شهر در نمایشگاه کتاب تهران گفت: بانک شهر به عنوان تنها بانک عامل نمایشگاه های کتاب تهران و سراسر کشور به عنوان چهارمین سال است که از سوی وزارت ارشاد انتخاب شده است.

وی ادامه داد: ما در نمایشگاه کتاب تهران و سراسر کشور بن‌کارت دانشجویی و اهل قلم، اساتید و اعضای هیات علمی دانشگاه‌ها را چاپ می‌کند. امسال با هماهنگی وزارت ارشاد شارژ بن کارت دانشجویی 50 درصد افزایش پیدا کرد و به 150 هزار تومان رسید. کارت های اساتید و هیات علمی دانشگاه ها 100 در صد افزایش پیدا کرد و از 200 هزار به 400 هزار تومان رسید.

اکرمی خاطرنشان کرد: کسانی که وارد سایت ارشاد شدند و ثبت نام کردند برای بن کارت های فیزیکی، از 29 فروردین می توانستند به شعب سراسر کشور بانک شهر مراجعه کنند و یا از طریق شهرنت های بانک شهر بن‌کارت‌ها را بگیرند. هر فردی به هردلیلی نتوانستند بن کارت را بگیرند علاوه برشعب بانک به باجه های ما و وب‌کیوسک‌های ما در نمایشگاه ها مراجعه کنند.

وی اظهار داشت: ما امسال مثل سال گذشته به خاطر اینکه صرفه جویی در وقت دانشجویان و اساتید شود به دو طریق دیگر بن کارت ها را توزیع کردیم. یکی سیستم ان‌اف‌سی که از طریق موبایل انجام می شد و دیگری با همکاری سازمان ثبت احوال کل کشور از طریق شارژ کارت ملی هوشمند . این مهم هم برای صرفه جویی وقت و هم هزینه های مالی و هم اینکه چون بن کارت ها قابلیت شارژ ندارد و یکبار مصرف است از نظر زیست محیطی هم مفید است.

مسئول دبیرخانه اجرایی نمایشگاه بانک شهر در مورد جاماندگان از ثبت نام در سایت ارشاد برای خرید بن کارت دانشجویی گفت: چون یارانه این بن کارت ها محدود است امکان ثبت نام در نمایشگاه وجود ندارد مگر اینکه وزارت ارشاد این امکان برایش باشد که تجدید کند آن زمان ما برای چاپ کارت جدید مشکی نداریم.

وی تاکید کرد: در سال های گذشته این اتفاق افتاد و وزارت ارشاد مبلغی را اضافه کرد و ما از طریق باجه های خودمان در نمایشگاه ثبت نام فوری را گذاشتیم و همین جا بن کارت را تحویل دادیم. اگر یارانه داشته باشند و شارژ مجدد انجام دهد بانک این امکان را دارد که بتواند همین جا ثبت نام فوری انجام دهد و بن کارت را تحویل دهد.

اکرمی در مورد امکانات بانک شهر برای غرفه داران و بازدیدکنندگان در نمایشگه کتاب گفت: برای غرفه داران و دانشجویان طبق تفاهمنامه ای که با وزارت ارشاد بستیم عمل می کنیم و در چارچوب تفاهمنامه با ارشاد، برای نویسندگان و کتابفروشان تسهیلاتی با مبلغ کارمزد کم در اختیارشان قرار می دهیم.

وی افزود: برای اساتید هم اگر در 11 روز نمایشگاه افتتاح حساب چه از طریق شعب بانکی و چه از طریق باجه ما در نمایشگاه داشته باشند در چراچوب ضوابط خاص که بانک مرکزی برای ما تعریف کرده است تسهیلات ویژه در اختیارشان می گذاریم که به فراخور درخواست شان سه یا 6ماه بعد از افتتاح حساب می توانند از تسهیلات برخوردار شوند.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر