بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۲
مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری پتروشیمی ایرانیان گفت:

طرح توسعه پتروشیمی ایلام در مدار بهره برداری

مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری پتروشیمی ایرانیان درباره برنامه‌ریزی برای ساخت و بهره‌برداری از مجموع پروژه‌ها به ارزش ۲.۷ میلیارد یورو خبر داد و گفت: پیش‌بینی می‌شود ‌امسال طرح توسعه پتروشیمی ایلام شامل واحد شیرین‌سازی خوراک و پلی اتیلن و طرح اوره آمونیاک لردگان در مدار بهره‌برداری قرار ‌گیرد.
کد خبر : ۱۹۱۰۰۴

طرح توسعه پتروشیمی ایلام در مدار بهره برداری

به گزارش بورس نیوز، رسول اشرف‌زاده،درباره برنامه‌ریزی برای ساخت و بهره‌برداری از پروژه‌های این مجموعه اظهار کرد: پیش‌بینی می‌شود ‌امسال طرح توسعه پتروشیمی ایلام شامل واحد شیرین‌سازی خوراک و پلی اتیلن و طرح اوره آمونیاک لردگان در مدار بهره‌برداری قرار ‌گیرد.

وی از پروژه اتیلن گچساران، طرح پلی اتیلن پتروشیمی دهدشت، طرح توسعه پتروشیمی ارومیه، شیمیایی صدف عسلویه به عنوان دیگر طرح‌های در حال ساخت گروه سرمایه‌گذاری پترول نام برد و افزود: همزمان با ساخت واحدهای بالادستی پتروشیمی، قصد دارد از خوراک این پتروشیمی‌ها برای تکمیل زنجیره ارزش و ایجاد اشتغال پایدار به ویژه در مناطق محروم و کمتر توسعه‌یافته استفاده بهینه‌تری به عمل آورد.

اشرف‌زاده افزود: چهار پارک پتروشیمی جدید نیز ساخته می شود که پارک پتروشیمی ملامین ارومیه، پارک پلی پروپیلن ایلام، پارک بنزین پیرولیز و پارک اوره رزینی لردگان از مهمترین طرح‌ها به حساب می آیند.

اشرف‌زاده مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری پتروشیمی ایرانیان درباره پیشرفت ۴۰ درصدی ساخت واحد پلی پروپیلن پتروشیمی ایلام خاطرنشان کرد: پیش‌بینی می‌شود بر اساس برنامه زمان‌بندی، این طرح تا پایان سال ۱۳۹۹ در مدار بهره‌برداری قرار بگیرد.


اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
مدیرعامل پتروشیمی صدف عسلویه در گفت‌وگو با بورس نیوز مطرح کرد:

آزادی منابع مسدود شده به ارزش ۵ میلیون یورو

ناظر بازار اعلام کرد:

توقف نماد معاملاتی «پترول ۱»

عضو انجمن سازندگان تجهیزات صنعت نفت ایران گفت:

داخلی سازی بیش از 75 درصد تجهیزات صنعت نفت

معاون اجرایی پتروشیمی ایلام گفت:

قرارگیری بویلر B واحد الفین در سرویس

ارسال نظر