بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۹
مدیرمالی «فرآور» در گفت‌وگو با بورس‌نیوز تاکیدکرد:

بررسی آخرین وضعیت سهمی با بازدهی ۱۹۵ درصدی

نرخ های کنونی ارز و LME از میانگین قیمت های سال ۹۷ بیشتر است و ضمنا اثر موجودی مواد اولیه ابتدای دوره در گزارش ۳ ماهه مثبت است.
کد خبر : ۱۹۱۰۴۶
بررسی آخرین وضعیت سهمی با بازدهی ۱۹۵ درصدی
به گزارش بورس نیوز، شرکت فرآوری مواد معدنی ایران در ۱۲ ماهه حسابرسی نشده ۹۷، به ازای هر سهم ۴۰۲۸ ریال سود محقق کرده که نسبت به سود خالص سال ۹۶، رشد ۸۴ درصدی داشته است. «فرآور» از ابتدای سال ۹۷ تا کنون تقریبا ۱۹۵ درصد بازدهی برای سهامداران خود به ارمغان آورده و اینک نیز با این میزان سود محقق شده، دست پر به مجمع خواهد رفت.

ذبیح اله دواجی مدیر مالی شرکت فرآوری مواد معدنی ایران در خصوص وضعیت شرکت بیان کرد: افزایش نرخ ارز هم بر درآمد فروش و هم بر بهای تمام شده شرکت اثرگذار است؛ ولی در مجموع اثر افزایش نرخ ارز بر سودآوری «فرآور» مثبت است. البته نرخ های LME هم بر سودآوری شرکت موثر است. 

وی افزود: چنانچه نرخ ارز و نرخ های LME (بورس فلزات لندن) در همین محدوده نرخ های فعلی تثبیت شود می توان به تحقق سود بالاتر از سال ۹۷ خوشبین بود. در نظر داشته باشید که نرخ های کنونی ارز و LME از میانگین قیمت های سال ۹۷ بیشتر است و ضمنا اثر موجودی مواد اولیه ابتدای دوره در گزارش ۳ ماهه مثبت است.
اشتراک گذاری :
ارسال نظر