بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۸
رییس ستاد مقابله با قاچاق کالا و ارز، گفت:

نقش مجلس برای مقابله با قاچاق کالا و ارز

رییس ستاد مقابله با قاچاق کالا و ارز، گفت: یکی از دستگاه‌هایی که می‌تواند در بحث نظارت و هماهنگ کردن دستگاه‌‌های اجرایی برای مقابله با قاچاق کالا و ارز به خوبی ایفای نقش کند مجلس است.
کد خبر : ۱۹۱۱۳۱

به گزارش بورس نیوز، علی مویدی خرم‌آبادی درباره نامگذاری سال 98 از سوی مقام معظم رهبری به نام رونق تولید، اظهار کرد: ستاد مقابله با قاچاق کالا و ارز از تمام ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های موجود ساختار حاکمیت برای تحقق شعار سال استفاده می‌کند.

وی بیان کرد: یکی از دستگاه‌هایی که می‌تواند در بحث نظارت و هماهنگ کردن دستگاه‌‌های اجرایی برای مقابله با قاچاق کالا و ارز به خوبی ایفای نقش کند مجلس است. مقرر شده در سال جاری تلاش مضاعفی توسط دستگاه‌ها و ستاد مقابله با قاچاق کالا و ارز برای مبارزه با آن انجام شود.

رئیس ستاد مقابله با قاچاق کالا و ارز ادامه داد: گاهی برخی دستگاه‌ها نقش خود را در مقابله با قاچاق کالا و ارز به خوبی ایفا نمی‌کنند. این دستگاه‌ها باید در برابر قانون پاسخگو باشند، تمامی دستگاه‌ها باید به تکالیف قانونی خود که توسط مجلس تصویب شده عمل کنند و اگر نقش خود را انجام ندهند ستاد مقابله با قاچاق کالا و ارز و مجلس با آن برخورد می‌کنند.

مویدی خرم آبادیافزود: یکی از اقدامات خوب ستاد در سال گذشته اقدامات پیشگیرانه در کاهش خروج کالاهای اساسی به ویژه سوخت بود، تصریح کرد: امروز نسبت به سال گذشته خروج سوخت از کشور کاهش یافته اما همچنان روزانه ۸ میلیون و ۵۰۰ هزار لیتر سوخت از کشور خارج می‌شود که این موضوع بیانگر این است که باید در قیمت سوخت تجدید نظر شود.

رییس ستاد مقابله با قاچاق کالا و ارز، تاکید کرد: اگر در قیمت سوخت تجدیدنظر نشود، حتی اگر تمامی امکانات به کار گرفته شود همچنان شاهد خروج سوخت از کشور خواهیم بود.


اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
رئیس فراکسیون تولید ملی و اشتغال مجلس:

قاچاق کالا در حال حاضر تاثیری بر بازار ندارد

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس مطرح کرد:

اصلاح ساختار حوزه نظام پولی کشور

سرپرست دفتر توسعه صنایع پایین‌دستی شرکت ملی صنایع پتروشیمی گفت:

حفظ منافع تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان محصولات پتروشیمی به عنوان یک راهبرد

ارسال نظر