بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۸
قابل توجه سهامداران این شرکت پتروشیمی؛

در مجمع کازرون چه گذشت

مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت پتروشیمی کازرون روز دوشنبه مورخ 16/2/98 برگزار شد.
کد خبر : ۱۹۱۱۶۲
در مجمع کازرون چه گذشت

به گزارش بورس نیوز، جلسه مجمع عمومي عادي سالیانه صاحبان سهام شركت پتروشيمي کازرون (سهامي عام) براي سال مالي منتهي به 29/12/1397 پيرو آگهي دعوت منتشره در روزنامه‌ های اطلاعات و خبر جنوب مورخ 2 اردیبهشت 1398 ، در ساعت 10 روز دوشنبه مورخ 16/02/1398 با حضور اکثریت سهامداران و یا نمایندگان ایشان (به شرح فهرست پیوست)، اعضاء هیات مدیره و مدیرعامل شرکت، حسابرس و بازرس قانونی و نماینده سازمان بورس در محل ساختمان شماره 2 بازرگانی پتروشیمی واقع در تهران، خیابان آفریقا پایین تر از چهارراه جهان کودک بعد از همت نبش خیابان نهم پلاک 38 طبقه هشتم تشكيل شد.
پس از تلاوت آياتي چند از كلام ا... مجيد و خير مقدم به حاضرين و اعلام رسمیت جلسه، با رعايت ماده 101 قانون تجارت هيات رئيسه مجمع به شرح زير انتخاب شدند:

در مجمع کازرون چه گذشت

سپس دستور جلسه توسط منشي جلسه به شرح زير قرائت شد:
در مجمع کازرون چه گذشت

در راستای دستور جلسه، گزارش هیات مدیره به سمع و نظر سهامداران رسید. 
سپس گزارش حسابرس و بازرس قانونی شرکت قرائت و پس از بحث و تبادل نظر پیرامون گزارشات مذکور و با توجه به تکالیف و رهنمودهای مندرج در صورت خلاصه مذاکرات مجمع، طبق ماده 105 لایحه قانونی اصلاح قسمتی از قانون تجارتتصمیماتی به شرح ذیل به اتفاق آراء اتخاذ گردید.

در مجمع کازرون چه گذشت

همچنین اعضای حقوقی هیات مدیره به مدت دو سال از تاریخ مجمع به شرح ذیل انتخاب شدند:

در مجمع کازرون چه گذشت

کلیه اعضای هیات مدیره و بازرسان بدینوسیله اقرار می‌نمایند که دارای سوء پیشینه کیفری نبوده و ممنوعیت های مندرج در اصل 141 قانون اساسی و مواد 111 و 147 لایحه اصلاحی قانون تجارت مشمول هریک از اعضا هیات مدیره و بازرسان نیست.

در مجمع کازرون چه گذشت

کلیه بازرسان اعم از اصلی و علی البدل تعهد و اقرار می نمایند که دارای سوء پیشینه کیفری نبوده و ممنوعیت های مندرج در اصل 141 قانون اساسی و مواد 111و 147 لایحه اصلاحی قانون تجارت مشمول هیچ یک از بازرسان نیستند.
در پايان، مجمع به آقايان اسماعیل محمودی وكالت با حق توكيل به غير داد تا ضمن مراجعه به اداره ثبت شركتهاي تهران نسبت به ثبت صورتجلسه و پرداخت حق الثبت و امضاء ذيل دفاتر اقدام نمايد.
اشتراک گذاری :
ارسال نظر