بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۶
تعداد سهامداران جدید استفاده‌کننده از درگاه ویژه خدمات مشاوره مالی این بانک از زمان آغاز فعالیت کارگزاری در شعب بانک تا ١٢ اردیبهشت ماه سال جاری به هشت هزار و ٧٨ نفر رسید.
کد خبر : ۱۹۱۱۷۷

به گزارش بورس نیوز، مهدی کباری اظهار کرد: با صدور کد آنلاین بورسی برای سه هزار و ١٣٨ نفر و جذب بیش از چهارهزار و ٩٤٠ کاربر فعال حضوری بازار سرمایه توسط شعب بانک صادرات ایران، تعداد سهامداران جدید استفاده‌کننده از درگاه ویژه خدمات مشاوره مالی این بانک از زمان آغاز فعالیت کارگزاری در شعب بانک تا ١٢ اردیبهشت ماه سال جاری به هشت هزار و ٧٨ نفر رسید که نشان از تداوم تقاضا و افزایش اعتماد برای استفاده از خدمات کارگزاری شعب منتخب این بانک دارد.

وی همچنین درباره خرید و استقبال سهامداران حقیقی از سهام بانک صادرات ایران افزود: برنامه‌های مدیریت بانک برای سال ٩٨ از لحاظ عملیاتی به مراتب بهتر از سال گذشته خواهد بود و همین امر ظرفیت و علاقه‌مندی برای خرید «وبصادر» را بیشتر کرده است.

مدیرعامل کارگزاری بانک صادرات خاطرنشان کرد: خروج از ماده ١٤١ قانون تجارت در پی انجام افزایش سرمایه از محل تجدید ارزیابی دارایی‌ها و تحقق برنامه‌های عملیاتی موجب خواهد شد که بانک در سال ٩٨ از لحاظ سودآوری به نقطه خیلی خوبی برسد. هم‌اکنون نرخ فعلی سهام بانک صادرات ایران برای سرمایه‌گذاری بسیار مناسب است.

کباری درباره تعداد معاملات برخط و حضوری بیان کرد: مجموع معاملات برخط و حضوری انجام شده توسط درگاه‌های شعب بانک از نیمه شهریور ماه سال گذشته تا هفته منتهی به پایان ١٢ اردیبهشت سال جاری را بیش از ٨٤٧ میلیارد ریال است. طی 8ماه اول راه‌اندازی «پیشخوان ارائه خدمات مالی بانک صادرات ایران» که با ارائه محصولات متنوع مالی برای علاقه‌مندان به سرمایه‌گذاری در بازار سرمایه همراه بوده، بر تعداد کاربران استفاده‌کننده از خدمات کارگزاری بانک صادرات ایران افزوده شده و این روند با شعار «هر شعبه یک کارگزاری بورس» با جدیت دنبال می‌شود.

مدیرعامل کارگزاری بانک صادرات تاکید کرد: با تجهیز و راه اندازی سوپرمارکت مالی در٥٠ شعبه، شامل١٢ شعبه در تهران و ٣٨ شعبه در استان‌ها، علاوه بر ارائه خدمات مختلف مالی و بانکی از جمله خدمات بیمه، مشاوره‌های سرمایه‌گذاری و مالی، امکان ثبت سفارش خرید و فروش و مدیرعامل کارگزاری بانک صادرات گفت: ٣٢ درصد معاملات صورت‌گرفته در «پیشخوان ارائه خدمات کارگزاری بانک صادرات ایران» در شعب منتخب مدیرت شعب استان‌های تهران و البرز صورت گرفته، ٢٩ درصد در شعب شمال کشور و ٣٩ درصد نیز در مدیرت شعب جنوب کشور داد و ستد شده است.


اشتراک گذاری :
ارسال نظر