بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۰
گزارش ساعت ۵ و نیم امروز نیم نگاهی دارد به حرف های ضد و نقیض برخی مدیران و ورود شرکت کره ای به جمع سهامداران یک شرکت سیمانی
کد خبر : ۱۹۱۱۸۸
به گزارش بورس نیوز ، این روزها تناقض در حرف های مدیران و مسئولان بسیار رایج شده است. رییس بهارستانی ها از ادامه غنی سازی صحبت می کند و یکی از نمایندگان اطمینان خاطر می دهد که خبری نیست، نگران نباشید.
تناقض در صحبت های مدیران فقط شامل بهارستانی ها نبوده و مدیر عامل یکی از شرکت های بزرگ و مطرح بورسی با صرف هزینه و تشریفات بسیار اقدام به برگزاری نشست خبری کرده و از بی اثری تحریم ها بر عملکرد این مجموعه خبر داده و ساعتی بعد معاون ایشان در مصاحبه ای رسمی رو به دوربین می گوید: تحریم ها ما را زمینگیر کرده! 


سازمان حمایت به سراغ روانکارها رفت

سازمان حمایت از حقوق تولیدکنندگان این روزها شمشیر خود را علیه مصرف کنندگان از رو بسته و بدون کوچکترین توجهی به انتقادات و مشکلات، این بار مجوز افزایش قیمت ۶۰ تا ۷۰ درصدی به روانکارها داده است.

ورود جومونگ به جمع سیمانی ها

یکی از تولیدکنندگان کره ای لوازم خانگی، این روزها به شدت در حال خرید سهم یکی از شرکت های سیمانی است. حالا وجه اشتراک این دو شرکت چیه، الله اعلم!


وقتی ارز دولتی خیرات می دهند

یک موسسه خیریه که دستی در تحقیقات در مورد سیره معصومین دارد، ۱۰ میلیون دلار ارز دولتی با نرخ دلار ۴۲۰۰ تومانی دریافت کرده است. پژوهشگران محترم، حالا فکر می کنید معصومین راضی هستند مردم صبح تا شب دنبال صف گوشت و مرغ و پیاز باشند و شما ۱۰ میلیون دلار صرف تحقیقات کنید؟؟؟

پیشنهادی جهت خوش خدمتی سفیر به روباه پیر

یکی از سفیران ایران که مدتی است به بهانه کار، لندن نشین شده پیشنهاد کرده خودروهای کارکرده انگلیسی راهی بازار ایران شود. این دوستان ظاهرا نان دشمن به مذاق شان خوش آمده و برای خوش خدمتی راضی به مذلت هموطنان شده اند.
اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
اخبار مرتبط
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت:

قیمت خودروهای دست دوم خارجی حدود 3 هزار دلار

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت:

قیمت خودروهای دست دوم خارجی حدود 3 هزار دلار

ارسال نظر
نظرات بینندگان
حمید
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۲۲:۲۰
کدوم سیمانی رو خریده؟
هاشم
چهارشنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۵
سلام
جوابش پولیه عزیزم