بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۳
در مجموعه شهر فرش اتفاق افتاد؛

افتتاح باجه بانک صادرات در شهر فرش

معاون شعب و بازاریابی بانک صادرات ایران در مراسم افتتاح باجه این بانک در مجموعه مرکزی شهر فرش گفت: افتخار بانک صادرات ایران، خدمت به رونق تولید در کشور است.
کد خبر : ۱۹۱۲۲۶

به گزارش بورس نیوز، علی حاجی‌پور در مراسم افتتاح باجه این بانک در مجموعه مرکزی شهر فرش گفت: افتخار بانک صادرات ایران، خدمت به رونق تولید در کشور است.

وی ادامه داد: در سال رونق تولید بانک صادرات ایران وظیفه خود می‌داند که بیش از پیش در کنار مجموعه‌های تولیدی باشد و از آنها حمایت کند. به همین منظور، طرح «طراوت» تدوین و به شبکه بانک صادرات ایران ابلاغ شده و بر اساس آن تمام زنجیره تولید محصول مورد حمایت این بانک قرار می‌گیرند.

معاون شعب و بازاریابی بانک صادرات ایران تاکید کرد: شعار «حق با مشتری است» شعار محوری بانک صادرات ایران است و مدیران و کارکنان این بانک به خدمت به مشتریان خود افتخار می‌کنند و ضمن تکریم تمام مشتریان، آماده ارائه خدمات دقیق و سریع به آنها هستند.

حاجی‌پور با تأکید بر توجه ویژه به نیازهای واحدهای تولیدی کشور بیان کرد: در این راستا، آماده تفویض اختیار به مدیران مناطق برای کاهش بروکراسی اداری و ارائه خدمات مطلوب و سریع به مشتریان و واحدهای تولیدی هستیم.

وی خاطرنشان کرد: رونق تولید بدون توجه به نیروی انسانی واحدها محقق نمی‌شود. به همین منظور آماده ارائه خدمات بانکی و تسهیلات مناسب برای رفع نیازهای مالی آنها هستیم.

مدیر امور شعب استان‌های تهران و البرز نیز در این برنامه گفت: افتتاح این باجه، نشانه آغاز یک همکاری بزرگ بین این دو مجموعه و در راستای حمایت بانک صادرات ایران از رونق تولید در کشور است که امیدوارم با افتتاح نمایندگی‌های شهر فرش در نقاط مختلف کشور این همکاری افزایش یابد.

سیدکاظم مرتضوی اسکوئی با اشاره به خدمات و محصولات جدید بانک صادرات ایران برای کاهش قیمت تمام شده کالاهای تولید داخلی اظهار کرد: طرح «طراوت» از جمله طرح‌های جدید این بانک برای حمایت از زنجیره تولید در کشور است که می تواند با تأمین مالی مناسب، از تأمین مواد اولیه گرفته تا تولید نهایی و فروش کالا به مصرف کننده نهایی یاری رساند تا تمام اجزای زنجیره تولید کالا در کشور با آسودگی خاطر، تنها به دنبال افزایش کیفیت و کمیت محصول باشند.

مدیرشعب غرب تهران نیز در این دیدار با ابراز خرسندی از شروع همکاری بین بانک صادرات ایران و مجموعه شهر فرش گفت: بانک صادرات ایران، در سال ١٣٩٨، تمام قد در خدمت رونق تولید و حمایت از افزایش اشتغال در کشور است. شروع همکاری بین مجموعه شهر فرش با بانک را به فال نیک می‌گیرم و آماده ارائه هرگونه خدمات بانکی به این مجموعه و مشتریان آن هستیم. ظرفیت‌های بالایی در همکاری بین این دو مجموعه وجود دارد.

امیرحسین رفیعی با اشاره به شروع همکاری رسمی با شهر فرش گفت: این باجه با عاملیت شعبه خودروسازان (کد٣٤٨٣) فعالیت خود را شروع کرده و انواع خدمات بانکی به این مجموعه، کارکنان و مشتریان آن ارائه می‌شود.


اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس:

بیمه خسارت افت قیمت خودرو اجرایی شود

از بین خودروسازان داخلی اتفاق افتاد؛

کسب امتیاز 762در شاخص رضایت مشتریان برای ایساکو

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی:

پیش‌فروش خودرو به صلاح کشور نیست

وزارت صنعت، معدن و تجارت مکلف شد؛

ساماندهی خودروهای سنگین وارداتی و تولید داخل

ارسال نظر