بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۸
مدیر امور سهام شرکت چرخشگر در گفت‌وگو با بورس‌نیوز تاکیدکرد:

گزارش ۱۲ ماهه، علت اقبال «خچرخش»/ مشکلی سر راه تولید نیست

چنانچه تقاضای محصول افزایش یابد، امکان افزایش حجم تولید تا ۳۰۰ هزار دستگاه را (هم گیربکس خودروی سواری و هم گیربکس خودروی سنگین) با استفاده از خطوط تولید فعلی را خواهیم داشت.
کد خبر : ۱۹۱۳۷۲
به گزارش بورس نیوز ، سهم شرکت چرخشگر این روزها مورد اقبال سهامداران واقع شده و از ابتدای اردیبهشت ماه رشد قیمت ۲۵ درصدی داشته است. چرخشگر در ۱۲ ماهه ۹۷ به ازای هر سهم ۴۰ ریال سود ساخته که نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش ۲۵ درصدی نشان می دهد.

علیرضا فرشباف مدیر امور سهام شرکت چرخشگر در گفت‌وگو با بورس‌نیوز در خصوص دلایل اقبال «خچرخش» بیان کرد: سهم پس از انتشار گزارش عملکرد ۱۲ ماهه شرکت مورد اقبال سهامداران قرار گرفت و همان طور که در شفاف‌سازی اخیر عنوان شد، اتفاق خاصی رخ نداده است.

وی افزود: سودآوری شرکت در ۱۲ ماهه ۹۷ نسبت به سال ۹۶ رشد داشت و برآورد شده سود سال ۹۸ شرکت کمتر از سود تحقق یافته سال ۹۷ نخواهد بود. ضمن اینکه طبق قرارداد، چنانچه تقاضای محصول افزایش یابد، امکان افزایش حجم تولید تا ۳۰۰ هزار دستگاه را (هم گیربکس خودروی سواری و هم گیربکس خودروی سنگین) با استفاده از خطوط تولید فعلی را خواهیم داشت. در سال ۹۷ تقریبا ۱۰۰ هزار دستگاه گیربکس تولید شده است.

وی در خاتمه تاکید کرد: به هر حال تحریم‌ها برای تمامی صنایع محدودیت‌هایی ایجاد کرده؛ اما با تدابیر اندیشیده شده، در حال حاضر مشکل خاصی بر سر راه تولید نیست.
اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
عدم ثبت تغییری جدی در سودآوری سال 1397 این ریسنده:

افزایش هنگفت نرخ‌ها هم کمکی به این شرکت نکرد

قیمت خودرو در بازار اصلاح شدنی نیست!‏

تحریم صادرات فلزات به نفع صنعت خودرو

ارسال نظر