بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۶
آغاز عرضه نفت و میعانات گازی در بورس از هفته آینده اقدامی مثبت بوده و می‌تواند به هضم مشکلات تحریم کمک کند.
کد خبر : ۱۹۱۴۳۴

عرضه نفت در بورس به هضم مشکلات تحریم کمک می‌کند

هاشم نامور مدیرعامل «شبندر» در گفت‌وگو با بورس‌نیوز، در خصوص اعلام خبری مبنی بر عرضه نفت و میعانات گازی در بورس از هفته آینده اظهار کرد: به طور کلی عرضه هر محصولی در بورس می‌تواند کمکی برای صنایع پایین‌دستی و فعالان کوچک‌تر بازار باشد تا به راحتی وارد بازار شده و سرمایه خود را به بهترین شکل سرمایه‌گذاری کنند.

وی ادامه داد: با توجه به شرایط تحریم کنونی و مشکلاتی که در اثر افزایش آن در واردات و صادرات کشورمان به وجود آمده، به نظر می‌رسد فضایی مانند بورس بتواند کمی به هضم مشکلات کمک کند.

نامور خاطرنشان کرد: همچنین با توجه به شفافیتی که بورس در قیمت‌ها و نوع معاملات به وجود می‌آورد، می‌تواند دسترسی را برای فعالان بازار بیش از پیش باز بگذارد.

مدیرعامل پالایشگاه نفت بندرعباس در ادامه به برخی از نقاط ضعف بورس در سال‌های گذشته اشاره کرد و گفت: امیدواریم ضعف‌های سال‌های قبل مانند برابری عرضه و تقاضا برطرف شده باشد و با اصلاح شیوه‌نامه، شاهد روند بهتری از بازار باشیم.

به گزارش بورس‌نیوز، نماینده شرکت ملی نفت در بورس، روز گذشته از عرضه نفت و میعانات گازی در بورس در هفته آینده خبر داد و گفت: به محض اینکه اطلاعیه تنظیم شود، بر اساس شیوه‌نامه سال ۱۳۹۸ عرضه نفت در بورس از سر گرفته می‌شود.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر