بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۴
در دوره 12ماهه منتهی به 29 اسفند 1397 اتفاق افتاد؛

سود هر سهم «زفکا» 1344 ریال

شرکت کشت و دام فکا سود هر سهم را یک هزار و ۳۴۴ریال اعلام کرد که نسبت به فعالیت مدت مشابه سال گذشته توانست میزان سود را ۱۲۸درصد افزایش دهد.
کد خبر : ۱۹۱۵۸۰

به گزارش بورس نیوز، شرکت کشت و دام فکا در اطلاعات و صورت‌های مالی ۱۲ماهه منتهی به ۲۹اسفند۱۳۹۷، سود هر سهم را یک هزار و ۳۴۴ریال اعلام کرد که نسبت به فعالیت مدت مشابه سال گذشته توانست میزان سود را ۱۲۸درصد افزایش دهد.

«زفکا» در این دوره سود عملیاتی خود را با رشد ۷۹درصدی به ۳۱۷میلیارد ریال، سود خالص را با رشد ۱۲۸درصدی به ۴۰۳میلیارد ریال و سود انباشته پایان دوره را با رشد ۱۰۶درصدی به ۴۵۹میلیارد ریال رساند.

این شرکت در تشریح اهداف و برنامه‌های راهبردهای خود در بخش تولید و فروش محصولات اعلام کرده که با تثبیت سهم بازار فعلی قصد بهبود کیفیت محصولات خود را دارد تا بتواند قدرت رقابت‌پذیری و کاهش بهای تمام‌شده محصولات خود را محقق سازد.

«زفکا» نرخ فروش شیر در سال ۹۸ را به مبلغ ۲۰هزار ریال نرخ پایه پیش‌بینی کرده و مازاد بر آن بابت جوایز پروتئین وچربی در نظر گرفته شده است. همچنین باتوجه به نوسانات نرخ ارز و افزایش قیمت مواد اولیه انتظار می‌رود که هزینه مواد مصرفی نیز افزایش یابد.

این شرکت با توجه به پروژه توسعه دامداری جهت افزایش تولید روزانه ۲۱۰تن شیر را در حال اجرا اعلام کرد که تا پایان سال مالی مذکور ۱۵درصد پیشرفت فیزیکی دارد و تا پایان آذر ماه سال ۱۳۹۸به بهره‌برداری خواهد رسید.


اشتراک گذاری :
ارسال نظر