بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۸
برگزاری پله پنجاه و سوم ‏«یک دیدار، یک عرضه»؛

پیش بینی رشد درآمد ها در سال 98/«زشریف» با سود به بورس رسید

در پنجاه و سومین نشست خبری «یک رویداد،یک عرضه» در فرابورس ایران، شرکت کشت و صنعت شریف آباد معرفی ‏شد.‏
کد خبر : ۱۹۱۶۰۳
به گزارش خبرنگار بورس‌نیوز، سهام شرکت کشت و صنعت شریف آباد در تاریخ ۹۷/۰۶/۰۳ توسط هیات پذیرش، پذیرفته شد و قرار است روز سه شنبه عرضه اولیه آن انجام شود.

بر همین اساس عبدالامیر باروتکوب مدیرعامل شرکت کشت و صنعت شریف آباد در این نشست خبری افزود: از سال ۵۵ این شرکت با نام کشت و صنعت عمران شریف آباد با هزار راس کار خود را آغاز کرده و ظرفیت اسمی ۴۵۰۰دام مولد و ۹۰۰۰راس ظرفیت گله این مجموعه است.

وی با اشاره به اینکه جمعیت دامی فعلی ۳۵۰۰مولد و ۷۰۰۰راس گله است، اظهارکرد: شرکت دارای یک کارخانه تولید فرآورده های شیری مانند پنیر در قزوین و قم است که ظرفیت تولید در شکوهیه قم ۲۷ هزار تن است.

مدیرعامل این شرکت اظهارکرد: این مجموعه دارای واحد های شیردوشی مجهز و خط تولید خوراک دام و البته۹۰۰هکتار اراضی قابل کشت است؛ این مجموعه از نظر بزرگی جزو ۱۰ واحد اول و از نظر کیفی جزو ۴ شرکت نخست کشور است.

بر اساس اعلام فرابورس ایران، ۵۲ میلیون سهم از ۵۲۰ میلیون سهم این شرکت با ارزش اسمی هر سهم ۱۰۰۰ ریال توسط شرکت کارگزاری بانک دی با دامنه قیمتی ۴۱۰۰ تا ۴۲۰۰ ریال عرضه خواهد شد.

هر کد بورسی تنها می‌تواند ۲۵۰ سهم از این عرضه اولیه را خریداری کرده و شرکت مرغک نیز تعهد خرید این سهام را بر عهده گرفته است.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
در پایان معاملات روز دوشنبه انجام می شود؛

توقف تمامی نمادهای مندرج در بازار پایه

در یازدهمین روز خردادماه انجام شد؛

«کگهر» صدرنشین جدول شاخص فرابورس

مدیرارتباطات فرابورس ایران گفت:

پذیره نویسی هفتمین شرکت بیمه ای در فرابورس

ارسال نظر