بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۰۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۰
ساعت پنج‌ونیم امروز نیم نگاهی دارد به غیب شدن عجیب بانکدار بنفش پوش تا آرزوی عجیب ماه داماه ...
کد خبر : ۱۹۱۷۶۰
از غیب شدن عجیب بانکدار بنفش پوش تا آرزوی عجیب ماه داماه

به گزارش بورس نیوز ظاهرا ملاک بنفش‌پوش بانک‌ها که اخیرا کرسی مالکیتی خود در یکی از بانک‌ها را هم از دست داده، در دسترس نیست و شایعه شده که در بازداشت به سر می‌برد. 
طبق شنیده‌ها کارآفرین موفق دیروز این روزها به خاطر بدهی بانکی و خروج ارز از کشور تحت تعقیب قرار گرفته و به هر حال بدهی بانکی دیگر ابتکار به حساب نمی‌آید و اکثر آقاها و آقازاده‌ها برای حفظ کلاس اجتماعی که شده حداقل چند صد میلیارد تومانی بدهی بانکی دارند.

مردی برای تمامی فصول در وزارت کارت‌خوان
یکی از اهالی بهارستان آدرسی ارائه داده که وزارت بزرگ مستقر در خیابان طالقانی، سورپرایزی برای آبدارچی داشته و میلیاردها گردش مالی را برای این فرد به‌جای گذاشته تا شاید از این میزان گردش، وام ناچیزی در حد «ب.ز» به این آبدارچی‌ها برسد.
یک کم به سابقه تاریخی زنگنه نگاه کنیم! مثلا بازگردیم به بیست سال گذشته زمانیکه در دادگاه علنی کرباسچی در مورد فساد یک میلیارد تومانی شهردار سخن به میان آمد، فکر می‌کنم در هفته نامه صبح این آدرس آورده شده که شخص بالانشین این وزارتخانه، ماشین آلاتی به قیمت 8 میلیارد تومانی را با 150 هزارتومان به شرکت خصوصی واگذار کرد!!! آن مبلغ سال‌های دور، برای حال جاری چه مقدار ارزش دارد؟
البته افشاگری شد، سند آمد، در بوق و کرنا هم گذاشتند اما آقای وی، حتی شکایتی نکرد؟! نکند که کرسنت ... نکند که دکل ... نکند که ...

باز هم ادغام
ظاهرا سکاندار یکی از موسسات مالی و اعتباری بورسی تحت فشار قرار گرفته که ننگ ادغام با 3 بانک و موسسه اعتباری تقریبا ورشکسته را بپذیرد. 3 مجموعه در آستانه بحران، اگرچه املاک زیادی دارند، ولی این اموال به راحتی قابلیت نقدشوندگی نخواهند داشت. 


طراحی که به مذاق اهالی ملاصدرا خوش نیامد
از سازمان بورس هم شنیده شده طرح ۱۰ هزار تومانی برای ثبت نام در سجام شرکت سپرده‌گذاری با انتقاد سازمان بورس مواجه شده و فعلا از ضرب‌العجل‌های گاه و بیگاه سمات برای ثبت نام در این سامانه خبری نیست.

آرزوی عجیب ماه داماد
داماد یکی از آقایون در یک پست اینستاگرامی آرزو کرده که ای کاش دهکده آبی خروشان مشهد، مختلط بود و فقط مردانه نبود! پدرزن بزرگوار هم فغان برآورده که این چه آداب سخن گفتن است و فورا دست به کار شده تا به جای استفاده از واژه نامانوس اینستاگرام، واژه ای فارسی بیاید. 

به خاطر یک مشت اسکناس
یکی از اهالی بهارستان با دیدن برگه اخطار بانک به یکی از وزیر زاده ها برای عدم پرداخت به موقع اقساط، فغان برآورده که آیا این پول به سیستم بانکی عودت شده یا نه؟ ایشون ظاهرا مبالغ بدهی سایر آقازاده ها رو ندیده اند که به خطر 615 میلیون تومان بدهی بانکی ناقابل، سروصدا به پا کرده اند. 

اوردوز ریال از مصرف زیاد درهم 
در بازار ارز اگر چه گونی های درهم از سوی بانک مرکزی همچنان عرضه می شود اما اوردوز ریال این چیزها را نمی فهمد و از آن به عنوان فرصت برای کم کردن میانگین قیمت خرید همچون معاملات بازار سهام استفاده می کنند. فقط در یک فقره شفاف سازی اعلام شده 30 میلیارد دلار از منابع ارزی کشور حیف و میل شده و یک لیوان آب هم روش! اون وقت شما بابت 615 میلیون تومان ناراحتید؟

جردن نشینان و جرات مضاعف
رقبای اصلی بنز و بی‌ام‌و در خاورمیانه گویا 80 هزار واحد از محصولات خاص خود را در انبارهای جاده‌مخصوص تلمبار کرده‌اند اما گویا سازمان حمایتی‌ها در جردن صدایی رسا ندارند و زمانی که به ساختمان وزارت سمیه آمدند، با توپ پُر و جرات بالا آمدند؛ حال باید دید که جرات جردن‌نشینان بالاتر است یا بی‌خیالی پیش‌فروش‌کنندگان؟!
اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
اخبار مرتبط
ارسال نظر
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۰۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۳:۵۸
فقط 616 میلیون تومان ناقابل در مقابل بدهی سایر آغازاده ها چیزی نیست؟