بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۰۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۰
کسب مبلغ ۳.۸۰۰ میلیارد ریال سایر درآمدهای غیرعملیاتی بابت تسعیر درآمدهای ارزی شرکت را نیز می‌توان از دیگر دلایل اصلی رشد سودآوری شرکت در این سال عنوان کرد.
کد خبر : ۱۹۱۷۸۵

رشد 91 درصدی سود خالص فولاد خوزستان در سال 97

به گزارش واحد تحقیق و مطالعات بورس نیوز، بر اساس صورت‌های مالی ۱۲ماهه حسابرسی نشده منتهی به پایان اسفند ماه سال۹۷، شرکت فولاد خوزستان در سال گذشته موفق به کسب سود خالص ۳۱هزار و ۵۵۰میلیارد ریالی و معادل ۱.۶۵۶ ریالی به ازای هر سهم شد. سود خالص شرکت در مقایسه با سال قبل از آن، افزایش ۹۱درصدی را نشان می‌دهد.

رشد 91 درصدی سود خالص فولاد خوزستان در سال 97

رشد ۵۸درصدی درآمدهای عملیاتی و کسب بیش از ۱۱۰هزار میلیارد ریال فروش در سال گذشته و رشد حاشیه سود عملیاتی شرکت به حدود ۳۰درصد در سال گذشته، دلیل اصلی رشد سودآوری شرکت است. همچنین، کسب مبلغ ۳.۸۰۰میلیارد ریال سایر درآمدهای غیرعملیاتی بابت تسعیر درآمدهای ارزی شرکت را نیز می‌توان از دیگر دلایل اصلی رشد سودآوری شرکت در این سال عنوان کرد.

مقادیر فروش شرکت در حدود ۴.۳میلیون تن بوده است که شامل ۳.۷ میلیون تن انواع شمش و اسلب فروش رفته در بازارهای داخلی و صادراتی بوده و نرخ فروش محصولات اصلی شرکت به طور میانگین بیش از ۶۰درصد افزایش را نشان می‌دهد.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر