بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۰۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۸
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: خودروسازان ما نتوانستند نیاز بازار را تامین کنند و با توجه به اینکه تا 2 سال آینده هم پیش‌فروش کرده‌اند شرایط خوبی ندارند.
کد خبر : ۱۹۱۷۹۶

به گزارش بورس نیوز، محمدرضا منصوری درباره واردات خودروهای دست دوم که بعد از استفاده مفید اسقاط می‌شوند اظهار کرد: طرحی را دنبال می‌کنیم که بر اساس آن خودروهای دست دوم ساخت کمتر از 8 سال که در خاک ایران با پلاک ایران در بنادر داریم به جای اینکه اسقاط شوند به داخل وارد کنیم.

وی افزود: وزیر صمت به نمایندگان در خصوص برنامه‌هایشان برای ساماندهی بازار خودرو پاسخ خواهند داد و درخواست ما از وزیر صمت این است که مجوز ورود خودروهای دست دوم که در بنادر و مناطق آزاد هستند را صادر کنند تا این خودروها اسقاط نشده و وارد کشور شوند.

منصوری تاکید کرد: خودروسازان ما نتوانستند نیاز بازار را تامین کنند و با توجه به اینکه تا 2 سال آینده هم پیش‌فروش کرده‌اند شرایط خوبی ندارند. برای اینکه بتوانیم آشفتگی بازار خودرو را کاهش دهیم تزریق خودرو به بازار الزامی است.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: ما در مراحل بعدی میتوانیم واردات خودروها را پیگیری کنیم که با کنترل دولت و بدون ایجاد رانت اجازه واردات خودرو را بدهند تا بتوانیم عرضه را در بازار افزایش دهیم.


اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس:

بیمه خسارت افت قیمت خودرو اجرایی شود

از بین خودروسازان داخلی اتفاق افتاد؛

کسب امتیاز 762در شاخص رضایت مشتریان برای ایساکو

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی:

پیش‌فروش خودرو به صلاح کشور نیست

با موافقت نمایندگان مجلس در صحن علنی صورت گرفت؛

بررسی طرح یک فوریتی ساماندهی صنعت خودرو

ارسال نظر