بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۰۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۰
مدیرعامل سیمان صوفیان تاکید کرد:

سود صنعت سیمان در سال 98 بیشتر خواهد شد

اعلام سوددهی 200 ریالی هر سهم سیمان صوفیان درمجمع تصویب شد.
کد خبر : ۱۹۱۸۰۴
سود صنعت سیمان در سال 98 بیشتر خواهد شد


به گزارش بورس نیوز، مجمع عمومی عادی سالیانه صاحبان سهام برای سال مالی منتهی به ۲۹ اسفندماه ۹۷، شنبه  4 خرداد ۹۸ در مجتمع ورزشی فرهنگی تلاش  و با حضور اعضای هیئت مدیره شرکت سیمان صوفیان، سهامداران حقیقی، نمایندگان سهامداران حقوقی، و همچنین نماینده سازمان بورس و اوراق بهادار و حسابرس مستقل شرکت  انجام شد .   

رشد 7 درصدی سود در سال 97 
منصور نجفی مدیر عامل شرکت سیمان صوفیان، در ابتدای این جلسه، به ارائه گزارش جامعی از عملکرد شرکت در سال 1397و تشریح آن پرداخت و گفت: شرکت سیمان صوفیان در ۱۲ ماهه ۹۷ با رشد ۷ درصدی نسبت به مدت مشابه سال قبل سود ۱۱۷ میلیارد ریالی محقق کرده است.
  او با اشاره به مشکلات وچالش‌های پیش روی صنعت سیمان کشور افزود:  صنعت سیمان در مقایسه با سایر بخش ها کمترین تاثیر را از تحریم‌ها می پذیرد و همین مزیت، نقطه قوتی است که وضعیت سیمانی ها را با ثبات کرده است. 
وی  ادامه داد: همین نکات این صنعت را برای سرمایه گذاری جذاب می کند؛چرا که روند سودآوری شرکت‌های سیمانی صعودی بوده و قطعا در سال ۹۸ سودهای بهتری نسبت به سال ۹۷ محقق خواهد شد.
نجفی تصریح کرد: درسال 98 نیز همچون سال های گذشته برای رسیدن به اهداف و برنامه های شرکت، با رعایت قوانین زیست محیطی، رضایت مشتری اولویت ماست و ما خود را در قبال آنها مسئول و پاسخگو می دانیم و برهمین اساس بر ثبات کیفیت محصول تأکید می ورزیم .
او تصریح کرد: کارکنان، با ارزش ترین سرمایه شرکت هستند و مشارکت آنها در تهیه و اجرای برنامه ها اهمیت فراوان دارد  چرا که  بر ارتقاء مستمر توانایی کارکنان و دانش محوری تأکید داریم.  

مصوبات مجمع
بر پایه این گزارش،  در ادامه پس از ارائه گزارش عملکرد سال مالی منتهی به 29 اسفند 97 و گزارش حسابرس مستقل موسسه حسابرسی فراز مشاور در سال ۹۷، صورت‌های مالی به تصویب سهامداران رسید.
همچنین در این مجمع باردیگر موسسه حسابرسی فراز مشاور به عنوان حسابرس مستقل قانونی در سال مالی ۹۸ معرفی و روزنامه اطلاعات نیز به عنوان روزنامه کثیر الانتشار انتخاب شد. 
در پایان با تصویب صورت های مالی توسط سهامداران، سود تقسیمی به ازای هر سهم نیز 200  ریال مصوب شد.


اشتراک گذاری :
ارسال نظر