بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۰۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۶
ادامه داستان تکراری گزارش‌دهی این بانک بررسی شد؛

شناسایی مازاد درآمد عملیات بانکداری/ ۶ریال سود خالص نوبر زمستانی این بانک

بانک سینا در اردیبهشت ماه سال جاری موفق به شناسایی ۹۰۹ میلیارد ریال درآمد مازاد ناشی از فعالیت‌های بانکداری شده که در مقایسه با ۴۱۱میلیارد ریال فروردین ماه نشان از رشد درآمدهای این بانک داشته است.
کد خبر : ۱۹۱۸۱۷

شناسایی مازاد درآمد عملیات بانکداری و ادامه داستان تکراری گزارشدهی بانک سینا :

به گزارش واحد تحقیق و مطالعات بورس نیوز، پس از آنکه بانک سینا به واسطه اصلاحات تکراری سودهای اعلامی بانک‌ها، با تنها شناسایی ۶ریال سود خالص در سه ماهه انتهایی سال۹۷، سود خالصی ۱۲۹ریالی را به ازای هر سهم در این سال اعلام کرد، ظاهرا مجددا روال غیر شفاف گزارشدهی خود در سال ۹۸ را آغاز کرده است.

همانگونه که در جدول نیز ملاحظه می‌شود، بانک سینا در اردیبهشت ماه سال جاری موفق به شناسایی ۹۰۹ میلیارد ریال درآمد مازاد ناشی از فعالیت‌های بانکداری شده که در مقایسه با ۴۱۱ میلیارد ریال فروردین ماه نشان از رشد درآمدهای این بانک داشته است.

لازم به ذکر است، این بانک در ۹ماهه ابتدایی سال مالی۹۷، سود خالصی معادل ۱۲۲۷میلیارد ریالی شناسایی کرده بود که علیرغم پیش بینی ها، تحقق تنها ۱۲۹۱میلیارد ریال سود خالص در گزارش حسابرسی نشده سال۹۷، سهامدارنش را به شدت ناامید کرد.

شناسایی مازاد درآمد عملیات بانکداری و ادامه داستان تکراری گزارشدهی بانک سینا :

به نظر می‌رسد همچنان هیچ یک از صورتهای مالی دوره ای منتشر شده توسط بانک‌ها قابل اتکا نبوده و همواره می‌بایست در انتظار عملکرد عجیب مدیران آنها در نحوه بازارسازی باشیم.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
سود حدودی ۱۳تومانی به ازای هر سهم در جیب کوچک سهامداران؛

پرداخت وام‌های این بانک به زیرمجموعه‌های بنیادمستضعفان

در آستانه فرا رسیدن سال نو منتشر شد؛

فهرست شعب منتخب توزیع اسکناس نو

با سرمایه‌گذاری 2600 میلیارد ریالی صورت گرفت؛

مشارکت بانک سینا در تکمیل یکی از پروژه‌های فرودگاه امام خمینی

ارسال نظر