بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۶
کارشناس بازارسرمایه در گفت‌وگو با بورس‌نیوز تاکید کرد:

«تنوع» برگ برنده کارگزاری‌ها در جذب سهامدار

جذب سرمایه و سهامدار جدید نیازمند ارائه خدمات نوین و متعدد بروز از سوی کارگزاران بوده بنابراین تا زمانی که شرکت‌ها در این مسیر گام برندارند، نمی‌توان امید به جذب سرمایه جدید داشت.
کد خبر : ۱۹۲۰۰۹
«تنوع» برگ برنده کارگزاری‌ها در جذب سهامدار

فرزان سهرابی مدیر معاملات آتی و ابزار مشتقه کارگزاری ستاره جنوب در گفت‌وگو با بورس‌نیوز با اشاره به ارائه دستاوردهای جدید کارگزاران در جذب سرمایه به نفع بورس و بنگاه‌ها اظهارکرد: اغلب کارگزاران به دنبال بهبود جایگاه و افزایش سهم خود در بازار هستند بنابراین برای جذب سرمایه بیشتر، تفکر ارائه خدمات و سامانه‌های جدید عملیاتی به نفع سهامداران و سهولت کار آنها در اولویت قرار می‌گیرد.

وی ادامه داد: یکی از اهدافی که در این کارگزاری وجود داشته، ارائه سامانه جدیدی برای پیشرفت سطح مشتریان این شرکت بود ولذا سامانه جدید الگوریتمی برای بهبود روش‌های فنی سهامداران، طراحی شده است.

کارشناس بازارسرمایه با اشاره به اینکه کارگزاری‌ها باید تنوع را به سرمایه‌گذاران ارائه دهند، تاکید کرد: سامانه‌های معاملاتی متنوع برگ برنده کارگزاری‌ها در رقابت با یکدیگر بوده تا سهم خود را در بازار افزایش دهند و اگر رقابت و نوآوری از چرخه کار کارگزاری‌ها دور شود، طبیعتا سهامداران جدیدی به بازار جذب نمی‌شود و بورس با سهامدار سنتی خود باقی می‌ماند.
اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
ارسال نظر