بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۸
عضو ناظر مجلس در شورای عالی بیمه گفت: باید زمان بیمه کردن خودروها مبلغی توسط بیمه‌ها دریافت شود تا بیمه‌گذار نخواهد در زمان ارائه خسارت مبلغ جداگانه‌ای برای افت قیمت پرداخت کند.
کد خبر : ۱۹۲۰۷۹

به گزارش بورس نیوز، سیدناصر موسوی لارگانی درباره این که حق بیمه بدنه خودرو شامل افت قیمت نمی‌شود، اظهار کرد: مصوبه‌ای وجود ندارد که اگر در یک تصادف مقصر یک خودروی داخلی است هزینه افت قیمت خودروی خارجی را باید پرداخت کند.

وی افزود: این موضوع که راننده خودروی داخلی و یا حتی خودروی خارجی با قیمت پایین‌تر از خودروی لوکس باید خسارت افت قیمت را در تصادف پرداخت کند، غیرمتعارف است.

این نماینده نماینده مردم در مجلس دهم ادامه داد: زمانی که پراید، پژو و سمند حق‌بیمه پرداخت می‌کنند یعنی اینکه اگر حادثه‌ای برای آنها رخ داد بیمه باید خسارت را جبران کند.

موسوی لارگانی تاکید کرد: باید زمان بیمه کردن خودروها مبلغی توسط بیمه‌ها دریافت شود تا بیمه‌گذار نخواهد در زمان ارائه خسارت مبلغ جداگانه‌ای برای افت قیمت پرداخت کند.

عضو ناظر مجلس در شورای عالی بیمه گفت: در اولین نشست شورای عالی بیمه موضوع پرداخت افت قیمت خودرو توسط بیمه‌گر مطرح می‌شود تا بتوان این مشکل را که تعدادی از مردم را به دردسر انداخته برطرف کرد.


اشتراک گذاری :
ارسال نظر