بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۱۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۹
رئیس کمیسیون عمران مجلس گفت: با بهره برداری از این پروژه، بزرگراه همت به تونل بیلقان منطقه البرز متصل خواهد شد. البته به نظر من افتتاح این پروژه تنها 10 درصد از ترافیک منطقه را کاهش می‌دهد.
کد خبر : ۱۹۲۱۱۹

به گزارش بورس نیوز، عزیز اکبریان در خصوص آخرین وضعیت اجرای پروژه بزرگراه همت اظهار کرد: روند اجرای پروژه بزرگراه همت به دلیل عدم تأمین منابع مالی بسیار طولانی شده، البته خوشبختانه با رویکرد سازمان برنامه و بودجه، اعتبار خوبی برای تکمیل این پروژه و اتصال بزرگراه همت به شهر کرج در نظر گرفته شده است.

وی افزود: پروژه بزرگراه همت تا هفته دولت سال جاری افتتاح خواهد شد. با بهره برداری از این پروژه، بزرگراه همت به تونل بیلقان منطقه البرز متصل خواهد شد. البته به نظر من افتتاح این پروژه تنها 10 درصد از ترافیک منطقه را کاهش می‌دهد.

نماینده مردم کرج در خانه ملت دامه داد: با افتتاح بزرگراه همت، عملا مشکلات جدیدی ایجاد می‌شود، به طوری که یک بزرگراه چند بانده یک مرتبه به یک تونل باریک ختم خواهد شد، این مسئله موجب بروز ترافیک سنگین در حاشیه تونل می‌شود.

اکبریان تصریح کرد: یکی از نکات کلیدی برای رفع مشکل ترافیک البرز، اجرای پروژه بزرگراه شمالی کرج است. در شرایط فعلی شهرداری کرج برای اجرای پروژه مذکور با مشکل مواجه است.

این نماینده مردم در مجلس دهم خاطرنشان کرد: قطعا اتصال بزرگراه همت به بزرگراه شمالی کرج و امتداد آن به اتوبان کرج- قزوین، گره ترافیکی استان البرز را باز خواهد کرد.

رئیس کمیسیون عمران مجلس ادامه داد: پروژه بزرگراه همت تاکنون بیش از 90 درصد پیشرفت فیزیکی داشته و در صورت اختصاص اعتبارات باقی مانده، این پروژه به زودی افتتاح می‌شود.


اشتراک گذاری :
ارسال نظر