بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۱۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۹:۴۶
از 19 تا 22 خردادماه رخ می دهد؛

برگزاری هشتمین نمایشگاه اینوتکس

هشتمین نمایشگاه اینوتکس از 19 تا 22 خردادماه در نمایشگاه بین المللی تهران برگزار می شود.
کد خبر : ۱۹۲۱۲۳

به گزارش بورس نیوز، پیش‌بینی می‌شود بیش از 8 هزار نفر متخصص و افراد تحصیلکرده و بازیگران مختلف اکوسیستم استارت‌آپی و چندین هیأت تجاری نیز از کشورهای خارجی از این نمایشگاه بازدید کنند.

همچنین چندین رویداد تجاری و ترویجی در طول نمایشگاه برگزار خواهد شد که موجبات دسترسی تولیدکنندگان و ارایه کنندگان خدمات و صاحبان دانش فنی را به مشتریان و سرمایه‌گذاران فراهم خواهد کرد.

پارک فناوری پردیس، صاحب امتیاز این نمایشگاه بوده و مرکز فن بازار ملی ایران و مرکز شتابدهی نوآوری، برگزارکنندگان نمایشگاه خواهند بود.

همچنین معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و مرکز همکاری‌های تحول و پیشرفت ریاست جمهوری از حامیان و پشتیبان‌های دائمی نمایشگاه هستند.

گفتنی است، نمایشگاه بین‌المللی نوآوری و فناوری (INOTEX) در هفت دوره خود، میزبان استارت‌آپ‌ها و شرکت‌های فناور و بیش از یک هزار شرکت کننده (غرفه دار) از 25 کشور مختلف بوده است و اهدافی همچون تبادل فناوری میان شرکت‌های خصوصی، سرمایه‌گذاری مشترک، مشارکت در پروژه‌های تحقیق و توسعه و ... را دنبال کرده است.

در این راستا تاکنون بیش از 700 جلسه مذاکره اختصاصی (B2B) میان شرکت کنندگان در نمایشگاه برگزار شده است.

نمایشگاه بین‌المللی نوآوری و فناوری با نام INOTEX بستری برای عرضه نوآوری و فناوری است برخلاف نمایشگاه‌های مشابهی که صرفا عرضه و تبادل کالا را هدفگذاری کرده اند، هدف این نمایشگاه تبادل دانش فنی و تکنولوژی و مشارکت میان شرکتها و سرمایه‌گذاری روی طرح‌ها و استارت‌آپ‌هاست.

INOTEX تلاش می‌کند که علاوه بر معرفی فناوری‌های روز به صنایع بزرگ و متوسط، مشتریان محصولات فناورانه را به تولیدکنندگان آنها متصل کند و همچنین سرمایه‌گذاران را با فرصت‌های سرمایه‌گذاری در طرح‌های فناورانه یا استارت‌آپ‌ها آشنا نماید.

نمایشگاه اینوتکس از سال 1390 تشکیل و به تدریج ضمن تکامل، بخش‌های مختلفی از زیست‌بوم کارآفرینی کشور را نیز در بر گرفت.

اشتراک گذاری :
اخبار مرتبط
در رویداد نمایشگاهی فین استارز اتفاق افتاد؛

گپ و گفت با استارت آپ ها

ارسال نظر