بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۱۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۲
گروه مالی فیروزه با انتشار بیانیه ای خبر داد:

قطع همکاری گروه مالی فیروزه با ایده هاب

گروه مالی فیروزه از پایان همکاری تجاری با «ایده‌هاب» خبر داد.
کد خبر : ۱۹۲۱۳۶

قطع همکاری گروه مالی فیروزه با ایده هاب

به گزارش بورس نیوز، گروه مالی فیروزه در سال 1384 با هدف جذب سرمایه‌گذاران خارجی و فعالیت در حوزه‌های مشاوره تامین مالی مدیریت سرمایه‌گذاری و ارائه خدمات کارگزاری تاسیس شد و در مدت کوتاهی توانست با بهره مندی از دانش و تجربه بین المللی به یکی از شرکت‌های شناخته شده پویا و پیشرو در زمینه خدمات مالی در ایران تبدیل شود. واحد تامین مالی گروه فیروزه با برخورداری از تیمی خبره متشکل از متخصصان مالی و کسب و کار خدمات گسترده ای چون ادغام و تملیک (MBA) تامین مالی (Equity and Debt Capital) و مشاوره مالی شرکتی (Corporate Finance Advisory) را به کسب و کارهای ایرانی و خارجی ارائه می‌‌دهد. گروه فیروزه همچنین در حوزه کسب و کارهای دانش‌بنیان و نوپا پیشرو بوده و به عنوان مشاور مالی، سهامدار و سرمایه‌گذار در نمونه‌های موفق کسب و کارهای نوپای ایرانی همچون سرآوا، اسنپ، شیپور و الوپیک فعال بوده است.

در سنوات اخیر با توجه به پیشرفت‌هایی که در راستای شکل‌گیری زیرساخته‌های قانونی تامین مالی جمعی حاصل شد، واحد تامین مالی گروه فیروزه با هدف توسعه و تسهیل فرایند تامین مالی جمعی از مهرماه سال 97 همکاری تجاری دوجانبه ای را با سامانه تامین مالی جمعی ایده‌هاب آغاز کرد. در این همکاری تجاری مقرر شد سامانه ایده‌هاب در قالب بستر اجرایی و گروه مالی فیروزه در جایگاه نهاد مالی معتمد بازار سرمایه در راستای تسهیل اخذ مجوزهای قانونی، نظارت بر رعایت مقررات و تعامل با سازمان بورس با یکدیگر همکاری کنند.

در این میان با توجه به تلاش برای گسترش فعالیت‌های مالی شرکت ایده‌هاب و تعامل به حضور این شرکت در حوزه‌های دیگر تامین مالی که تضاد منافع مستقیم میان طرفین این همکاری را فراهم کرده، گروه مالی فیروزه اعلام می‌‌دار که ادامه این همکاری تجاری امکان پذیر نیست و به جهت رفع سوءتفاهمات ایجاد شده، به اطلاع می‌‌رساند زین پس این دو شرکت هیچگونه همکاری تجاری و یا رابطه سهامداری و شراکت با یکدیگر ندارند.

بدیهی است که استفاده از برند، شهرت سرمایه، مجوزهای قانونی، لیست سرمایه‌گذاران احتمالی و هرنوع دارایی معنوی و مادی که به عنوان آوره گروه مالی فیروزه در این همکاری شناخته می‌‌شد برای شرکت ایده‌هاب امکانپذیر نخواهد بود.

علیرغم پایان این همکاری گروه مالی فیروزه به ادامه حمایت‌های خود از تمامی مجموعه‌های فعال در زیست بوم استارت آپی کشور خواهد پرداخت و در راستای ارزش آفرینی در این حوزه بیش از پیش نقشی فعال خواهد داشت.

قطع همکاری گروه مالی فیروزه با ایده هاب

قطع همکاری گروه مالی فیروزه با ایده هاب

اشتراک گذاری :
ارسال نظر