بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
جمعه ۱۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۱:۲۸
عضو هیات مدیره خانه معدن ایران گفت:

نقش بزرگ معادن در ایجاد اشتغال و رفع محرومیت

عضو هیات مدیره خانه معدن ایران گفت: یقین دارم که معادن می‌توانند نقش بزرگی در ایجاد اشتغال و رفع محرومیت از کشور را ایفا کنند و در این زمینه به مقام شاگرد اولی اقتصاد دست یابند.
کد خبر : ۱۹۲۲۱۹

به گزارش بورس نیوز، محمود گوهرین اظهار کرد: یقین دارم که معادن می‌توانند نقش بزرگی در ایجاد اشتغال و رفع محرومیت از کشور را ایفا کنند و در این زمینه به مقام شاگرد اولی اقتصاد دست یابند.

وی افزود: چندین بار به عنوان معدنکار نمونه در مراسم روز صنعت و معدن برگزیده شدم. با توجه به سودی که بانک‌ها به سپرده‌گذاران می‌دهند، بسیاری از سرمایه‌های مردم به سمت نظام بانکی سوق داده شده و این درحالیست که در بخش تولید چنین سودی با زحمت فراوان حاصل می‌شود. در واقع بخش زیادی از مردم دریافت سود را از بانک‌ها به سرمایه‌گذاری پردردسر در بخش تولید ترجیح داده‌اند.

این فعال اقتصادی ادامه داد: برای جذب سرمایه‌های مردم در بخش تولید، بیش از پیش نیاز به تکریم تولید و تولیدکنندگان داریم تا این فرهنگ به وجود بیاید که آنان معماران اقتصاد کشور هستند نه سرمایه‌داران راحت‌طلب.

عضو هیات مدیره خانه معدن ایران گفت: امروز همه می‌دانیم که دشمنی‌ها با نظام جمهوری اسلامی به طرز ناجوانمردانه‌ای افزایش یافته از این رو بهتر است با اتکا به توان کارآفرینان و سرمایه‌های فکری و مالی آنان، بخش خصوصی را یاری کنیم تا بتواند هم خودش رشد کند و هم کشور را در زمینه های مختلف به خودکفایی برساند.

گوهرین با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی تنها راه حل برون رفت از وضعیت فعلی است، گفت: امیدواریم که در مراسم روز صنعت و معدن امسال مسولان راهکارهای سریع و ضربتی برای عبور تولید از هفت خوان موانع را ارائه کنند تا تولیدکنندگان با خیال راحت تری برای توسعه کشور در بلند مدت به برنامه ریزی بپردازند.


اشتراک گذاری :
ارسال نظر