بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۴
بر اساس گزارش عملکرد حسابرسی نشده، افزایش سود زیرمجموعه‌ها در سال مالی۱۳۹۷، اصلی‌ترین دلیل افزایش در حدود ۲۴۰میلیارد ریالی سرمایه‌گذاری توکا فولاد بوده است.
کد خبر : ۱۹۲۲۳۱

افزایش سود این سرمایه‌گذاری در سال مالی 1397

به گزارش واحد تحقیق و مطالعات بورس نیوز، بر اساس گزارش عملکرد حسابرسی نشده، افزایش سود زیرمجموعه‌ها در سال مالی۹۷، اصلی‌ترین دلیل افزایش در حدود ۲۴۰میلیارد ریالی سرمایه‌گذاری توکا فولاد بوده است.

بیش از ۹۵درصد از درآمدهای شناسایی شده این شرکت سرمایه‌گذاری در سال۹۷ مربوط به افزایش درآمدهای ناشی از سود سهام شرکت‌های زیرمجموعه بوده که بر مبنای جدول ذیل سهم شرکت‌های توکاریل، حمل‌ونقل توکا، فرآورده‌های نسوز آذر و توکا در این میان پررنگ‌تر بوده است.

افزایش سود این سرمایه‌گذاری در سال مالی 1397

لازم به ذکر است، این شرکت در سال مالی ۹۷، بیش از ۵۵۲میلیارد ریال درآمد از محل سود زیرمجموعه‌ها و در حدود ۵۱میلیارد ریال درآمد از سود فروش سرمایه‌گذاری‌ها شناسایی کرده که در مقایسه با سال مالی۹۶، رشدی ۲۷۰میلیارد ریالی و ۷۸درصدی را به ثبت رسانده است.

در مجموع این شرکت با تحقق ۵۲۱میلیارد ریال سود خالص در سال۹۷، رشدی ۸۴درصدی را در مقایسه با ۲۸۳میلیارد ریال سال۹۶ را برای سهامدارنش به ارمغان آورده است.

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
فردوسی
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۸
سلام. فکر میکنم بد نباشه شما هم یه مطلبی در باره نارضایتی سهامداران نسبت به تغییر وضعیت بازار پایه و ضرر و زیان چند صد میلیاردی که در این دو روز اری به مردم وارد شده منتشر کنید.
مدیر سایت
شنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۸
شماره تماس لطف کنید تا دوستان با شما تماس بگیرند

بورس نیوز، همیشه منتظر صدای سهامدار است.