بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۵
دبیرکل کانون نهادهای سرمایه گذاری تاکید کرد:

مقابله با سفته بازی کاذب از اهداف بازار پایه

دبیرکل کانون نهادهای سرمایه‌گذاری گفت: مقابله با سفته‌بازی کاذب از جمله اهداف این اقدام بوده که البته خروجی و جمع‌بندی نهایی بعد از تکمیل دیدگاه‌ها و بررسی در کمیته فقهی به اطلاع خواهد رسید.
کد خبر : ۱۹۲۳۸۱

به گزارش بورس نیوز، سعید اسلامی بیدگلی درباره استقبال سازمان بورس از دغدغه‌های مردم نسبت به بازار پایه اظهار کرد: اقدام سازمان بورس در این زمینه قابل تقدیر بوده و تا اوایل هفته آینده، خروجی و جمع‌بندی نهایی کانون درخصوص این دستورالعمل به سازمان بورس و فرابورس ایران به طور رسمی اعلام خواهد شد.

وی افزود: مقابله با سفته‌بازی کاذب از جمله اهداف این اقدام بوده که البته خروجی و جمع‌بندی نهایی بعد از تکمیل دیدگاه‌ها و بررسی در کمیته فقهی به اطلاع خواهد رسید.

دبیرکل کانون نهادهای سرمایه‌گذاری بیان کرد: اصلاح مقررات درج و معاملات بازار پایه فرابورس در یک سال گذشته نیز با برگزاری جلسات متعدد کارشناسی و با کسب نظر از فعالان بازار در دستور کار بوده و نتایج آن ابلاغ شده است .

اسلامی بیدگلی تاکید کرد: با ابلاغ اصلاح مقررات توسط شورای عالی بورس یا سازمان بورس، قطعا همراهی و مشارکت لازم در اجرا از سوی کانون و دیگر نهادهای مرتبط صورت خواهد گرفت.

دبیرکل کانون نهادهای سرمایه‌گذاری ابراز امیدواری کرد که در نهایت، با جمع‌بندی دیدگاه‌های کارشناسی بهترین تصمیم ممکن در این خصوص که به نفع بازار سرمایه ایران و فعالان آن است، اتخاذ شود.


اشتراک گذاری :
ارسال نظر